D-CAT ir neplanavau, tik 4D4, bet vistik į kitos diskusijos "dizelis ir trumpi atstumai" argumentus reikia įsiklausyti. Mano atveju kasdien bus vazinėjamasi trupmais atstumais ir pagrinde pikų metu (2 vaikai, tai mokykla, būreliai ir t.t.), tik savaitgaliais važiuojama autostrada ir tai ne kiekvieną. Dabar per mėnesį pravažiuojama ~18 tūkst. km, ar tikrai dyzelis geriau už prius tokiu atveju. m. "YZF" parašė naujienų news:lv6tia$esc$1@trimpas.omnitel.net... On 2014.09.15 15:14, VaidasB wrote: > apie tą ir postino. > Yra 2.2 D4D D-CAT 130kw > ir 2.2 D4D 110KW > > tai tas dcat yra blogis, antras normalus kai su galva negerai tai ir variklis blogas pasidaro > > On 2014-09-15 15:09, HDi wrote: >> tai, kad kaip tik tas tojotu 2,2 patenka i nelaikancius variklius. kas >> cia >> postino straipsni savaite atgal? >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:lv6jli$5qd$1@trimpas.omnitel.net... >>> O šiaip tai tau ten viskas normaliai su tuo verso dEzainu? Ypač >>> viduj. Man >>> kažkaip pIkina biškį tos plastmasės. Įsivaizduoju kad kamščiuose tai >>> automato reikia, a pas verso dyzeliai tik mechaniniai. >>> Jei vistik jamsi tokį, tai d-cat'as sako su bloga karma (purkštukai >>> jEUtrūs kaip Codekas ir ten dar kažkokios tarpinės lyg nelaiko), imk >>> paprastą 2.0 ar 2.2. >>> >>> 2014.09.15 14:33, Mindaugas rašė: >>>> Po ilgų apmąstymų nuspręsta įsigyti už ~30-40 tūks. vieną iš šių >>>> modelių: >>>> toyota verso dizelį, būtų perkama iš oficialių dilerių >>>> arba Prius III, bet "iš turgaus", nes pas dilerius jos gerokai >>>> brangesnės galvoju tik su patikra oficialiame servise. >>>> Padėkite rasti argumentų, kuriais remiantis galėčiau racionaliai >>>> pagrįsti vieną iš tų pasirinkimų. >>>> Linkstu prie Prius dėl išvaizdos, bet logika sako, kad verso butų >>>> mažiau >>>> problemų sukelianti. >>>> Važinėjama kasdien po Vilniaus kamščius, savaitgaliais į Kauną ar >>>> Klaipėdą. >>>> m. >> >> >>