tiek giliai nežinau. O tikrai tikrai niekur oro į kurą nesiurbia, permatomoj šlangelėj nuo filtro į siurblį salerka be burbulų? On 24/09/2014 11:48, maRuX wrote: > Sveiki, > > Pacientas `02 A4 132kwq. > Saltas variklis labai blogai vedasi, labai stipriai kalatojasi ir nesveikai > dumija melynai baltu dumu. > Anksciau labai demesio nekreipiau - uzsivesdavau ir vaziuodavau, nes susilus > varikliui viskas susitvarkydavo iki normalios situacijos. > Dabar jau salta beveik nebevaziuoja, o susilus varikliui tai traukia > achujenai, tai kaip 1.6D :) > Buna kartais uzstringa apsukos ~3,2-3,5k ir masina toliau nebetraukia isvis. > Velenai, kompensatoriai ir karomyslai pries 20k sumesti nauji. Dylimo zymiu > siandien nerasta. > > Su kuo konsultavausi - visu diagnoze VP44 siurblys. > Oro srautas pasake, kad visas sitas sudas zinomas ir remontuoti siuncia tik > i Skuba, bo niekas kitas nepadarys. Sako kad yra sugedusi mechanine siurblio > dalis, o konkreciai kazkoks degimo kampa reguliuojantis stumokliukas, kuris > nesiremontuoja. > Skuba praso 1K EUR. Manau masina to neverta. > Pasikonsultavus su liaudies meistrais, o konkreciai su Aleksandru is > Graiciuno g., sako kad viskas sutvarkoma ir praso 600,- Lt. > Naudotos pompos su reikiamu 106L kodu rasti nepavyksta, bet kadangi uz > remonta 600,- Lt praso tai galvoju kad rizikuoti. > > Kokia jusu praktika siuo klausimu? > Pakomentuok dainiushai, igaliotini. > >