Draugas nauja bravo taip sulauze. Iki 4000 ir staigiai atleido sankaba, nukrito variklis ant asfalto. Norejo man parodyt kaip asc veikia. Tik buvo jos pasirodziusios. Sutvarke paskui garantinis, vazinejo ta brava dar ilgai. Bet jau ir pobuksais nebebande vaziuoti. -- --- Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > nenustebčiau, paimtum tą puvėka, spusteltum iki 4krpm ir būtų paskutinė > jam kelionė :D > > On 13/10/2014 13:32, spakainas wrote: >> Na taigi tau jau visi paaiškino, kad bet kuri auto tiek tempt gali - >> pakeiti variklį kelis kartus, o pravoTkė ir kėbulas nerūdyja, nes sausas >> klimatas. Kas čia nuostabaus ir, juo labiau - žavaus? Bet kokia suknista >> gazelka, viliukas ar kitas koks uazikas gali tiek pratempt ir dar >> daugiau. Bet klausimas - nxuja to reikia? Buvo gi ten štatuose kažkuris >> su prieštvanine volvo berods 4 limonus įmynė, ir dar gal net su tuo >> pačiu varikliu. Bet kad ten važiavimas tik dėl važiavimo. Tai ir su tais >> tavo pikapais tas pats - na važiuoja, nu ir kas? Kame čia žavesys? >> >> 2014.10.13 12:30, eSSas rašė: >>> >>> Tiesiog rašytojų sambrūzdis. Skaitom dar kartą: >>> >>> "Žavesys yra kaime po 50 metų, kai tie puvėkai aria ir aria ir dar ars" >>> >>> Kuri raidė nepažįstama? > >