Paprastai perkamas antras komplektas ratu pagal poreiki. Pirmausiai, tai del matematikos vartojant ziemai ziemines padangas, vasarai vasareines padangas. Jei naudosi universalias, kaip kiti megsta vadinti M+S, tai tau antru ratu nereiks. Privalumu ir trukumu nevardinsiu, bet as visad vaziuoju su dviem komplektais. Tam kad nupirkt antra komplekta, turi paskaiciuoti kiek ilgai su ta masina vazinesi ir kaip pigiai rasi tuos antrus ratlankius. Kaip tik pries ziema skardinukai ratlankiai pabrangsta del poreikio augimo. Tad viena skarda rudeni kainuos ~50lt/vnt. Bus pigiau valio, bus brangiau vadinas nespejai ant pigesniu. Beje dar kaina priklauso ir nuo skersmens. T.y. R15 iki 50lt, kas link R14 ir mazesniu bus pigiau, nes tai jau nebepopuliaru. Einamiausi dabar R16, nes gamintojas placiausiai tokius komplektuoja ir daugeliui masinu mazesniu tiesiog neuzdesi del priekiniu suportu dydzio. Padangu pirkimo nekomentuosiu. Tam cia atsiras kas parasines. Galiu patarti tik tiek is savo patirties, kad betkokia guma gera kol sviezia. Skirtuma pajusi del protektoriaus navarotu ir kaip greit ta guma sukieteja ar sudyla. Kurmis "useris" <mantastrinti@universe-trinti.lt> parašė naujienų news:m1u2jk$56f$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > dar tik kelis mėnesius vairuoju savo pirmąjį automobilį, prisireikė > žieminių padangų. Mašina Volvo C30, 2 l dyzelis, padangos 205/55R16 91V. > > Kiek girdėjau, apsimoka nusipirkti ratlankius ir sutaupyti ant > kassezoninio padangų keitinėjimo. > Ar pirkti naudotus ar naujus ratlankius, kur ieškoti, į ką atkreipti > dėmesį perkant? > > Dėl žieminių padangų - kur optimaliausia pirkti, kuo skiriasi > pigios/vidutinės/brangios padangos? Kiek žiūrėjau, kainos kelis kartus > skiriasi, koks yra realiai juntamas skirtumas? > > Gal kas iš čia pasiūlysit pigiau :) > > Vilnius