Tema: Re: Dyzelinio kuro atsparumas šalčiui
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-25 10:00:16
tai is antrastes ir tikslo isdestymo straipsnyje supratau, kad tyre 
butent atsparuma salciui, o ne kitas savybes. as kaip suprantu, tai 
bande parodyt, kuri verta pilt, norint uzsivest, ir kurio neverta, jei 
nenori neuzsivest.
tai jeigu klampumas su tuom nesusijes, tai nzn kam ta grafika idejo.
o jei klampumas tiesiogiai susijes su atsparumo salciui kokybe, tai 
statoil kuras beveik blogiausias is visu, tik baltarusiskas blogesnis.
o po grafiku raso atvirksciai. kitaip tariant - xuj suprasi, ka visumoj 
noreta pasakyt.

On 2014.10.25 09:55, Vitas wrote:
> Na čia jie matavo klampumą, o tai tėra tiek vienas iš daugelio dyzelinio
> kuro kokybę nusakančių parametrų. Nemažiau svarbūs yra cetaninis
> skaičius, virimo temperatūra, vandens ir kitų priemaišų kiekis, sieros
> kiekis, tepimo savybės ir t.t.
>
>> ziurejau ziurejau i grafika, poto o aprasyma po apacia.
>> taip ir nesupratau nieko. kad baltarusiskas shudas tai dar matosi.
>> bet kodel rusiskas ir zalias uz statoil blogesni, tai nelabai.
>>
>> On 2014.10.24 22:18, mirkt wrote:
>>> gal kam įdomu:
>>> http://scc.lt/?tema=11702&pid=357533#post_357508
>>
>