Na charakteristikos - triju pakopu vs 7/8 yra geriau? Hm... markatas "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:m3f800$t1t$1@trimpas.omnitel.net... > naudoju Telwin > http://www.mtools.lt/telvin/akumuliatoriu-pakrovejas-t-charge-20 > pirkimo metu gavosi pigiau už pigiuosiuos ctek ir geresnės > charakteristikos > Iškrovimo f-jos nėra. Pilnai iškrautų neteko turėt. Ne kartą gelbėjo per > didžiuosius šalčius. Vakare pajungi pakrovimą, ryte atjungi ir važiuoji. > > "eMeR" wrote in message news:m3dsuo$fch$1@trimpas.omnitel.net... > > Pora metų džiugino Bosch BML2415 (http://tinyurl.com/kcryn9u). Bet prieš > kelias dienas padlai išdygo kojos ir iš garažo iškeliavo nežinoma > kryptimi. > Reikia kažko pakeitimui su reikalavimais: > * mokėtų prikelt pilnai iškrautą akumą > * būtų apsaugos ir co - pakrovus pereina į palaikymo režimą ir nereik sukt > galvos kada atjungsi > * galima kraut akuma jo neatjungiant nuo auto elektros sistemos (kai kurie > savo specifikacijose tai akcentuoja, kad alia sertifikuota ir jokių šuolių > iš tinklo į auto nepateks ir nieko neiškeps bla bla - kaip pvz minėto > Bosch: > Battery charging without disconnection of battery, directly at vehicle > electrical system (DIN 40 839, interference emission level I) + Protection > of electrical components (such as airbags and engine control units) > against > damage during charging) > * galėtų pakraut iki 150Ah akumus > > Žiūriu į tuos mažuosius "išmaniuosius". Kaip pvz CBA 500 ar pan. Normalūs > jie? Atitinka norimus reikalavimus? Kuo bendrai imant skirias šitie nuo > sunkiasvorių transformatorinių? > > Ačiū, > > R.