http://motor.ru/articles/2011/01/05/rclass/ - apie FL, bet gali taikyti ir senajam. Tai daliai apie vairavimo pojucius pilnai pritariu. Atkreiptinas demesys i airmatic, jei toks yra. Tiksliau gal butu sakyti susidevi, taciau kazkodel visi tikisi, kad jis amzinas. Ypac airmatic'ui kenkia kolchozas ir taupa, taip kad jei kazkas jau kiso rankas su tikslu sutaupyti, gali buti sudetinga. Visa kita daugumoje eksploatacijos klaidos, pvz. isitikinimas, kad greiciu dezeje ATF'o keisti nereikia, o jei reikia, tai galima naudoti bet koki (nors tas 7G-TRONIC'as, kaip ir visos, turi savo tarakonu). Del variklio nepergyvenciau, jie naudoti nuo C iki S klases ir daznais gedimais nesuskundziama. Jei perki 320, tai ten viskas aisku, visi jie 4MATIC'ai (t.y. 4x4), tik 251.022 yra iprasta baze, o 251.122 - prailginta. O jei netycia ziuresi 280, tai 251.020 - 4MATIC, o 251.026 varomas tik galu. Ilgi 280 tas pats - 251.062 4MATIC, o 251.162 - tik galu. ATT: R klases vaziuokle net ir su 4MATIC'u nepadaro jo virureigiu, prie SUV'u ji MB greiciausiai priskyre del grynai konjunkturiniu priezasciu. Kazkas rase patarima apie tai, kaip pardavinesi, nes produktas labai nisinis ir pardavimai kalba uz save. Kai atpigs iki 15K, ju gatvese napadauges, nes nera is kur paimti naudotus, todel ir tada jis vistiek liks nisinis. Todel prasminga pagalvoti ar atejus laikui pats rasi pirkeja ir uz kiek? Nes tai tiesiogiai itakoja TCO. Ir kitas geras patarimas pasivazineti. Aisku erdves daug, zmoniu ir krovinio sutaptinimo variantu daug, bet is kitos puses gali pasijusti vienisas :) Zodziu taip pat siulau pasibandyti. "Jonas" <Bus@kaireiks.lt> wrote in message news:m40ebe$fq1$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, ar yra blogu atsiliepimu apie MB R klase? Jei taip, kas > labiausiai genda? > -- > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/