Mėtosi kieme nenaudojamas P407 už tą sumą, tik tiek kad ne automatas. Aprašymą rašiau čia prieš keletą savaičių: Laikas atsisveikinti su P407. Septynis metus su juo vazinejausi, niekada nebuvo netiketai sustojes, jokiu cirku nebuvo. Tai patenkintas as juo labai, tik kad nusibodo.... Automobilis dar gana tvarkingas, aptarnavimai daryti laiku, viskas laiku keista. Beveik visada remontuotas pas atstova, originaliom dalim. Tik paskutiniais metais pataupiau, idejau skremuli is intercars, kaladeles, kuro filtra. Is pakabos keisti tik sarnyrai, daugiau viskas dar taip, kaip is gamyklos isvaziavo. Gal sankaba jau silpna, bet variklis dar ilgai tarnaus. Kilometru nuvaziaves nemazai, bet vaziuoja vis dar patikimai. Sia vasara po Europa 5000km su juo nuvaziavau, kalnu nemazai mate. Pakeiciau tepalus - ir toliau rieda. http://auto.plius.lt/skelbimai/peugeot-407-1-6-l-sedanas-2004-dyzelinas-3937372.html On 11/25/2014 04:25 PM, 6žąsys wrote: > Sveiki visi, > > Tapo reikalingas C segmento karutis (garažas riboja matmenis). Automatas būtinai, markei didesnių preferencijų neteikiama, atmestinos tik tokios abejotinos kaip Fiat, Lancia, Lada ir pan., svarbu būtų gražus, nors kuo toliau, tuo grožio sąvoka tampa miglota (iš to visi supratome, kas vairuos). Laguna, Lybra, Espace, Matiz ir XM taip pat nesiūlyti - šitie būtų per geri. Sedanas / chečbekas / universalas, durys geriau 4-5, bet ne principinis klausimas. EuroNCAP 4 žvaigždės - principinis. Degalų rūšis nesvarbi. Vilnius. Biudžetas iki 10K LTL. > > Jei kas nori pakeisti šiuos reikalavimus su tam tikromis tolerancijomis atitinkantį karutį į pinigus, maloniai prašom nurodyti objektą ir kontaktą (galima į info(@)c123.lt). Privalumas, kad su manim bendrauti nereikės, susisieks adekvatesnis pilietis, detalės derintinos su juo, nes mane domina tik tiek, kad jis mažiau užsipisinėtų šiuo klausimu ir galėtų daugiau dėmesio skirti darbui. > > Iš anksto ačiū už indėlį į Lietuvos BVP! >