Pas mane viena kasdien vaziavo 6 metus, slenksciai nupuvo, nes jokios antikorozijos nemate ir dar plastmasiniai "slenksciai" buvo uzhdeti, po kuriais purvas su druska kaupiasi. Visi remontai - naturaliai susidevincios detales - kalades, dirzhai ir guoliai. Pakaba - 5 metus nieko nekeiciau ishskyrus stabilizatoriaus traukutes (po 25 Lt), paskui vienu kartu viskas parejo - 2 sharnyrai, traukiu antgaliai ir visi amortikai po zhiemos. P.S. Pirkau ne nauja ir be kokiu nors uzhuominu, kad vokietys senukas baznycion iki manes vazhinejo, ant odometro buvo apie 200kkm rida, bet pagal uzhpistuma atrode kaip 400. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:m59h85$83c$2@trimpas.omnitel.net... > Nejuokink :D > > On 2014.11.28 09:46, Tomas wrote: >> Jei komentare bent puse teksto yra teisybe - nesurudys, cia paskutine nepuvanti 626, t.y. beveik nepuvanti. Jei antikorozinio dar duot pauostyt - 10 metu nesurudys. Shiaip tai brangoka uzh 626 GE, bet visumoj - nebloga, patvari mashina. Tik kelios gendancios detales joje, kurios ne kosmosa kainuoja. >> >> "xlior" <neturiu@pasto.lt> wrote in message news:m58eqt$ott$1@trimpas.omnitel.net... >>> Užsilenkė karutis, ieškausi kito kibiro. Užmačiau: >>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mazda-626-1-8-l-hecbekas-1995-benzinas-3962785.html >>> >>> Ar deal'as mokėt 3x daugiau nei kitos 626'os tokių metų? Kažkaip kyla >>> mintys, kad su mūsų kelininkais ji iki kitos TA surūdys ir atrodys ne ką >>> geriau, nei tos kur po 1,5k LT.