O pakrovejas su uzvedimo funkcija neturetu buti tradicinis transformatorinis maitblokis, diodu tiltas + kondensatorius isejime? As tai neypac izvelgiu, kur tokiame prietaise atsirastu itampu suoliai. Kad sodins isejimo itampa uzvedimo metutai taip, o kas dar? As baltarusiska daug metu naudoju su uzvedimo funkcija, nekilminga toki ir is akies ziurint gan silpna. Bet padeda tai stipriai. "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message news:m5jlsg$bti$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014-12-02 07:49, Evaldas wrote: >> Jeigu kalbam apie nuosavo namo kiema arba garaza tai IMHO prasmingiau ir >> svarbiausia saugiau automobiliui tiesiog tureti ikrauta akumuliatoriu >> ant >> ratuku ir salia jo koki nors nediduka automatini ikrovikli. >> As esu girdejes nemazai atveju apie sugedusia elektronika uzvedant is >> tinklo >> maitinanamais uzvedikliais. Gal tos istorijos ir ne visai pagristos, gal >> ten >> prisidejo kitos priezastys, bet girdejau is zmogaus dirbancio su >> autoelektra >> ir jau toli grazu ne piemens. Itampos suoliai is uzvediklio imanomi >> gerokai >> didesni nei is akumuliatoriaus. >> >> > Netikiu, kad uz 300lt gali buti normalus pakrovejas su uzvedimo > funkcija... Jam pagaminti reikalingi normalus elektronikos komponentai > kainuos gerokai daugiau... Todel tokie "uzvedejai" uz 300 lt turetu > nemazai auto elektronikos supalinti (del netvarkingos (kinietiskai > supaprastintos) elektronikos, nepakankamo stabilizavimo, nepakankamo > pajegumo, apsaugu nebuvimo...) > > Audrius K.