Tema: Re: opel insignia
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2014-12-02 10:12:34
100% buves kotletas.
2,5 metu atvazinejau su 2009 118kw universalu, nu nei zymeles niekur 
nebuvo apie korozija. Kiek teko matyt o pazystamu tarpe ju buvo, irgi 
niekur jokiu korozijos pozymiu nesimate.

per 2,5 metu paravaziuota ~70 kkm. nuo ~110kkm iki 180kkm. Is rimtu 
gedimu buvo tik interkulerio slanga plysus. atstovybej ~500 remontas.
kiek dabar atsimenu tai tvarkesisi:
vairuotojo sedynes tenas (neveike nuo pirkimo)
stabdziu kaladeles priekis po kazkkiek laiko galas
salentbelokai priekiniai dideji.
kelis kartus buvo perdegus numerio apsvietimo lempute
150kkm aptarbavimas (dirzai ir visi itempejai daryta atstovybeje tai 
kainavo namazai)
bagazines uzdarymo mygtukas is vidines puses.

Daugiau masina tikrai problemu nekele. bendri ispudziai:
prastoka garso izoliacija. sakyciau gan pigios medziagos salono 
apdailoje (pvz nusitryne is vidines puses duru atidarymo rankeneles ir 
pradejo pjauti pirstus. 118 kw automatas man vidurkis bendras bendras 
rode 8,8 ltr/ 100km. Mieste vangoka. Autostradoj labai smagi. jei pirkt 
tai tik su AFL lempom (jos tikrai ahujienai sviecia). Automatas 6 begiu, 
bet sakyciau toks tupokas.
Bagazine - atskira istorija. ten is vidaus viskas taip suapvalinta kad 
saldytuvo tikrai neikisi. 4 ratai staciai netelpa. Galines sedynes 
guldosi i viena lygi su bagazines grindim.

Trumpai drutai kaip uz savo kaina tikrai neblogas pasirinkimas.






On 01/12/14 16:42, Evaldas wrote:
> Yra cia tokia viena po ranka. 2011 m taciau jau matosi korozijos pozymiu.
> Daugiau kaip ir nera nusiskundimu.
>
> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
> news:m5hnkf$gur$1@trimpas.omnitel.net...
>> Svarstomas 2009-2010m. universalas. Dar nezinau ar dyzelis (~15 kkm per
>> metus). Kas blogai/gerai?
>
>