100% buves kotletas. 2,5 metu atvazinejau su 2009 118kw universalu, nu nei zymeles niekur nebuvo apie korozija. Kiek teko matyt o pazystamu tarpe ju buvo, irgi niekur jokiu korozijos pozymiu nesimate. per 2,5 metu paravaziuota ~70 kkm. nuo ~110kkm iki 180kkm. Is rimtu gedimu buvo tik interkulerio slanga plysus. atstovybej ~500 remontas. kiek dabar atsimenu tai tvarkesisi: vairuotojo sedynes tenas (neveike nuo pirkimo) stabdziu kaladeles priekis po kazkkiek laiko galas salentbelokai priekiniai dideji. kelis kartus buvo perdegus numerio apsvietimo lempute 150kkm aptarbavimas (dirzai ir visi itempejai daryta atstovybeje tai kainavo namazai) bagazines uzdarymo mygtukas is vidines puses. Daugiau masina tikrai problemu nekele. bendri ispudziai: prastoka garso izoliacija. sakyciau gan pigios medziagos salono apdailoje (pvz nusitryne is vidines puses duru atidarymo rankeneles ir pradejo pjauti pirstus. 118 kw automatas man vidurkis bendras bendras rode 8,8 ltr/ 100km. Mieste vangoka. Autostradoj labai smagi. jei pirkt tai tik su AFL lempom (jos tikrai ahujienai sviecia). Automatas 6 begiu, bet sakyciau toks tupokas. Bagazine - atskira istorija. ten is vidaus viskas taip suapvalinta kad saldytuvo tikrai neikisi. 4 ratai staciai netelpa. Galines sedynes guldosi i viena lygi su bagazines grindim. Trumpai drutai kaip uz savo kaina tikrai neblogas pasirinkimas. On 01/12/14 16:42, Evaldas wrote: > Yra cia tokia viena po ranka. 2011 m taciau jau matosi korozijos pozymiu. > Daugiau kaip ir nera nusiskundimu. > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:m5hnkf$gur$1@trimpas.omnitel.net... >> Svarstomas 2009-2010m. universalas. Dar nezinau ar dyzelis (~15 kkm per >> metus). Kas blogai/gerai? > >