pradekim nuo to, kad stabdymo ten aplamai nebuvo. turekim minty, kad vairuotojams algas mokam kaip profesionalams. ir baikim tuom, kad varant technikine testuojant rankini ji privalai atleidineti po truputi, ka sekmingai ir darai, ir pries gala uzgriebia smertnai. MP cia aplamai ne prie ko. Is mano 9 metu praktikos su renault ir is 2 metu praktikos su MP2, tai renault ruko kamputyje (tiek su kuro siurbliais (amzina problema su zemo slegio siurbliu, keitimas kas 2 metai), tiek su elektronika (darinejant duris nusilankste laidas, sudege pravodke. 2 a/m), tiek su tepalo fitrais (renault niekaip nesugebejo isspresti atsilaisvinancio ir tepalais apsisikancio tepalo filtro), tiek su keturpapiu kuris amzinai stringa, tiek su tuo paciu stabdziu moduliu, kur virs pedalo, kabinos priekyje), o dar prisiminus Abs davikliu remontus su plaktuku, nes issokdavo amzinai is savo vietos, nes sededavo ant kazkokios koses, adblue sistema kuri normaliai nefunkcionavo del nuolatos nukempancio zarnu pasildymo.. o dar prarudyjes duslintuvas (po4 metu naudojimo) uzvirindavo arba islydydavo akumus O MP2 sutvarkei ir pamirsai. -- razumas "e-axis" <e-axis-trint-@mail.ru> wrote in message news:m5klb9$66k$1@trimpas.omnitel.net... Arba > 0 stabdymo, arba rankinis blokuoja ratus. Noreciau pamatyti kaip > ekstremaliu atveju sustbdytum su rankiniu kelyje, kuriame pilna > lengvuskiu.