Tema: Re: pasiseke
Autorius: razumas
Data: 2014-12-02 18:18:05
pradekim nuo to, kad stabdymo ten aplamai nebuvo.
turekim minty, kad vairuotojams algas mokam kaip profesionalams.
ir baikim tuom, kad varant technikine  testuojant rankini ji privalai 
atleidineti po truputi, ka sekmingai ir darai, ir pries gala uzgriebia 
smertnai.

MP cia aplamai ne prie ko. Is mano 9 metu praktikos su renault ir is 2 metu 
praktikos su MP2, tai renault ruko kamputyje (tiek su kuro siurbliais 
(amzina problema su zemo slegio siurbliu, keitimas kas 2 metai), tiek su 
elektronika (darinejant duris nusilankste laidas, sudege pravodke. 2 a/m), 
tiek su tepalo fitrais (renault niekaip nesugebejo isspresti 
atsilaisvinancio ir tepalais apsisikancio tepalo filtro), tiek su keturpapiu 
kuris amzinai stringa, tiek su tuo paciu stabdziu moduliu, kur virs pedalo, 
kabinos priekyje), o dar prisiminus Abs davikliu remontus su plaktuku, nes 
issokdavo amzinai is savo vietos, nes sededavo ant kazkokios koses, adblue 
sistema kuri normaliai nefunkcionavo del nuolatos nukempancio zarnu 
pasildymo..  o dar prarudyjes duslintuvas (po4 metu naudojimo) uzvirindavo 
arba islydydavo akumus

O MP2 sutvarkei ir pamirsai.


-- 

razumas
"e-axis" <e-axis-trint-@mail.ru> wrote in message 
news:m5klb9$66k$1@trimpas.omnitel.net...
 Arba
> 0 stabdymo, arba rankinis blokuoja ratus. Noreciau pamatyti kaip 
> ekstremaliu atveju sustbdytum su rankiniu kelyje, kuriame pilna 
> lengvuskiu.