tai jis varza gali duot neteisinga. tiksliau kompas ji kitaip suprast. buvo pas mane panasus bajeris, kol neidejau originalaus daviklio parinkto pagal kebulo nr. -- T "Night" <vkumpikas_trint@gmail.com> wrote in message news:m5s0ka$la6$1@trimpas.omnitel.net... > Nezinau, nei koks ten daviklis nei ka, bet jei paprastas 2 laidu, kur nuo > temperatures kinta varza - patikrinti manau galima. Isimi davikli ir merki > i karsta vandeni - ziuri, kaip kinta varza. Mano matytuose dviejuose > nusibaigusiose davikliuose (dujinio katilo ir saldytuvo) buvo akivaizdu, > kad jie mire - varza arba kinta labai mazai (keliasdesimt - keliu simtu > omu intervale arba rodo isvis nesamones - t.y. pvz varza dideja, dideja ir > skaga tik pyst - i padine padeti). Per diagnostika, aisku, paprasciau... > Beje, jei zinotum, koks daviklis, gal rastum internete kreive varzos > priklausomybes nuo temperaturos - as tiek kalitlui, tiek saldytuvui buvau > rades repair manualuose :) > > "auu" <auu@auu.lt> wrote in message > news:m5r82m$8cf$1@trimpas.omnitel.net... >> Kokia varza turi rodyt automobilio temperaturos daviklis ? >> Kiek panasiai prie salto ir kiek prie karsto variklio ? >> nes nezinau kaip patikrinti, ant auto variklio stovi bent 2 davikliai >> skirtingose vietose. >> >> zodziu gedimas tas, kad uzvedus saltas purtosi ir nedirba, o karstas >> viskas gerai pasidaro. >> Uzgesinus varikli tiek saltam tiek karstam pasileidzia radiatoriaus >> ventiliatorius. >> Kaip suprantu kazkuris daviklis kompui rodo kad variklis karstas arba >> perkaites ir atitinkamai saltam duoda liesa kura. >> >