Pastarasias 2 kadencijas atvaziavau su naujomis (2014m liepos men "gimimo", pusautomatis ir pilnas automatas) Scania R410, kurios "antiturbintos" iki 86 km/val, bet primygtinai rekomenduojama vaziuot ECO rezimu, o tai ž 85 km/val. Ir nieko - "lenktyniu" dalyviai (olandai ir cigoniskuju ES saliu) atranda galimybiu mane ir kitus su tokia technika apsilenkt. Naujieji MB - irgi tokie pat, daug kitu imoniu taip pat suprato, kad 26,5-27,0 litrai / 100 km ir 650-710 km dienos rida (su 10-ta valanda asmeninis rekordas buvo 776km per diena) yra way geriau, nei lenktyniu "garbes pakyla" ir 32-36l / 100km. Mastau kaip zmogus, o ne kaip "vadybininkas" ar begalvis nutrukes "vairas". Visur reikalingas ramus ir kuo objektyvesnis situacijos vertinimas bei tikslo siekimas optimaliais kastais. <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:m63mrc$98u$1@trimpas.omnitel.net... > kad zinau kaip tai daroma - nereiskia kad ta naudoju :) as greiti kaip tik > mazindavau iki 85. > bet tu mastai vis dar kaip vadybininkas, nes pats tikriausiai jau > susidurei, kad keliuose vyksta lenktynes, ir ozys tas, kurio fura vaziuoja > bent 1 km leciau... Nors MAN'ai su savo efficient line serija ribotuvus > stato ant 85, vaziuojantys su senais triperiais nori vaziuoti ant 91. > > -- > > razumas > "Audrius" <furistas@be_teisiu.pofig> wrote in message > news:m63lje$83m$1@trimpas.omnitel.net... >>O yra fintas, kai tavo vairuotojas su tokiu paturbinimu padarys >>iskaitini/draudimini autoivyki ir draudimo atstovai bei nukentejusos puses >>juristai pasakys - uz finta susimokesi o vairuotojas pasedes cypej. >>Fintas? >> Naxren to rekia mums - pilna Europoj nuo ..bio nutrukusiu portugalu ir >> ispanu, ka laimesi su tais +3 - +8 km/h? >> >