jie rekomenduoja keisti, 160e ir 2h darbo. dėžė restauruota 1950e. reiks pasiderinti, karts nuo karto i ryga tenka palekt ir prasukt čiuju.. tipo sako jei padaro diagnstika ir yra problemu tada nekeičia tepalo net, o jei nėra pakeičia, taip kad poto pablogetu tipo nebuna. "DK" wrote in message news:m9kt93$hd5$1@trimpas.omnitel.net... Tai tie latviai gi ir re-manufacturina automatus, tai paklausk kiek pas juos ta deze kastuoja. On 2015.01.20 08:24, AurimasB wrote: > o kiek ant lt tos dėžės lt vertinamos? :) e-bay žiūriu nuo 2kbaksu, tai > tikrai nėra kosmosas. nu dar leisiu kavos atsigert ir latviam pasuksiu :) > > "911" wrote in message news:m9js5j$a7b$1@trimpas.omnitel.net... > > nesukt keushu. > kaip liaudies ismintis byloja jei nesupranti geriau nelyst. > O ir deze nekosmosa kainuoja.. > > "Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message > news:m9jcfv$333$1@trimpas.omnitel.net... >> ble, prisikaičiau čia forumu cia visokių, ale išvis gali nebevažiuot >> tepalus >> pakeitus šiai dėžei, tai bbz, gal nesukt kiaušiu, o kai ir jei užsilenks, >> tada ir galvot geresnis variantas :D >> >> "DK" wrote in message news:m9j9cv$1of$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sitie: >> http://www.recro.eu/ >> >> On 2015.01.19 17:28, Aurimas B wrote: >>> o kokie ten latviai prie rygos? būtų man patogiausia.. :) >>> >>> "DK" wrote in message news:m9j47u$tvt$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai keiti arba visą iškarto pas tuos, kas moką išsiurbt - Daivanta, ADP, >>> latviai ten kažkokie prie Rygos, arba tuo iškrypelišku būdu - pakeiti >>> dalį tepalo, pavažinėji, poto dar kartą ir t.t. - taip atskiedi :))) >>> >>> >>> On 2015.01.19 16:11, AurimasB wrote: >>>> mhm.. o tai kaip su tuo keitimu, galima tą tepalą kažkaip išsiurbt ir >>>> kiek ar ne visgi? jei pirminėse instrukcijose reikejo keist, tai turėtų >>>> būt numatyta? >>>> >>>> ir tada kitas klausimas, kur ir kas moka pakeist? >>>> >>>> "DK" wrote in message news:m9j2v8$sq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Ten stovi Aisin TF80 dežė. >>>> http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC >>>> Tepalų gamintojas nerekomenduoja keisti, kaip ir natūralu, kad kol >>>> garantinis, ko ten lyst. >>>> Norėjau Alfa 159 pirkt su tokia dėže, tai skaičiau ir domėjausi daug. >>>> Labai fainai atrodo komentarai laike - 2009,2010,2011 ir t.t. metai. >>>> Jie keitėsi nuo griežtai "nekeisti", iki "būtinai keisti kas 60.000". >>>> O dabar realybė - jei tepalus keisi yra niuansas - turi buti >>>> JWS3309/AW1 >>>> specifikacijos mineralinis tepalas, ne sintetinis, pvz.: Fuchs TITAN >>>> ATF >>>> 4400. >>>> Prisegu rasta foto is Saab wis (ta pati deze). >>>> >>>> >>>> On 2015.01.19 14:56, Dainiushas wrote: >>>>> tai citro atstovai ir neprivalo žinot, jiems ta dėžė neaptarnaujama, >>>>> garantinį atlaikė ir paskui jau userio bėdos :) >>>>> >>>>> Esmė ta, kad jei kas kažkiek laiko, tvarkingai, pakeisi, tai tas >>>>> "po to" >>>>> ateis garantuotai vėliau >>>>> >>>>> On 19/01/2015 14:52, AurimasB wrote: >>>>>> kr. jei trumpai citro atovai nzn nežino, info kompe nerado, sake >>>>>> greičiausiai keist nereik. kaip pakeist jei seip noriu jie nemoka. >>>>>> >>>>>> dar kitam servise sake nekest, nes geriau nebus tocnai, o va blogiau >>>>>> gali ir pasidaryt.. >>>>>> >>>>>> tai va.. važiėt reik kol vaziuoja, o poto bus matyt :) >>>>>> >>>>>> "neratoblogo" wrote in message >>>>>> news:m9ikcl$gvp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> 2009 jau nebe, bet dar vieneriais metais atgal dar buvo: 2001–2008 >>>>>> Citroën C5 V6 3.0 >>>>>> >>>>>> O i pezus dar pora metu ilgiau dejo: 2004–2010 Peugeot 407 2.2i >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2015.01.19 11:46, Dainiushas wrote: >>>>>>> koks dar 4hp20 dudevintais ar kuriais ten metais... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> o keist reikia ten kur moka tą padaryt tvarkingai ir nebus bėdų >>>>>>> >>>>>>> On 19/01/2015 11:24, neratoblogo wrote: >>>>>>>> Greiciausiai C5 bus ZF 4hp20 automatas - jam pagal manualus keisti >>>>>>>> tepalo nereikia (lifetime tepalai). >>>>>>>> As turiu auto su 4hp20, kuriame spidometras rodo ~240000 km. >>>>>>>> Variklis >>>>>>>> V6. Tepalai nekeisti. Veikia puikiai. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >