Tema: Re: SantaFe, Sorento, X Trail, Captiva, Antara
Autorius: Tomas D.
Data: 2015-01-29 23:40:14
Turiu Sorento 2004 vidurio 2.5L dyzelis. Teko apturet raznosa su turba, 
restauruot purkstukus ir valyt sistema nuo tepalo po to karto. Dar buvo 
guolis pabyrejes, bet tai viskas, kas nutiko per daugiau nei du su puse 
metu.
Traukos man pakanka. Aisku auto sunki, pora tonu, pensininko rezimu 
nevazineju, bet ir nuo sankryzu pirmas neraunu. Auto dydis ir sedejimas 
aukstai is esmes yra labai patogu ir dinamikos trukumus man atperka.
Po servisus netampiau, viska remontavausi pats, tai apie kainas nelabai ka 
galiu pasakyt. Detales is esmes nera brangios, isskyrus tai, kad tepalo 
reikia pilt 8.2 litro ir perkant pasijaucia, ypac perejus nuo mazesnes auto. 
Padangos irgi atitinkamai. Vienzo su tokia auto tokios ir islaidos, 
nesvarbu, kad biudzetnykas. Bendraja prasme mane itin dziugina, o tai 
problemu nesudaro, negenda, elektros bedu nera ir siaip galvos neskauda. 
Pats kai ieskojausi ka tokio pirkt, tai apie Kia nelabai radau blogu 
atsiliepimu, emiau ir lyg pasiseke.


"Shmpc" <asd@asd.com> wrote in message 
news:macqre$j7i$1@trimpas.omnitel.net...
>
>  Sveiki, ar praktikoje susidurete su tokiais biudzetiniais auto?,
> Labai domintu realus ispudziai del dinamikos. Pvz.: Ar yra turbo lagai, 
> kada, ar iseina uztikrintai aplenkti plente is eigos, ar pastartuoti nuo 
> 0, iseiti is posukio greitejant ar tik letejant galima :)?  ir t.t. Kas 
> jums paliko ispudi gera ar bloga. Dekoju.
>
> Huyundai santa fe, nuo 3:45 apie dinamika nieko gero :(
> https://www.youtube.com/watch?v=oIJiscjER6M