pala pala pala. Aš cia nichuja nesuprantu.... Vienam poste igaliotini su šudais maišai, nes su juo per remontus gert reikia ir bonka kainuoja, geriau jau krasta. Dabar pasirodo triskart buves. Negi to pijoko tokia gerkle, kad klientui jo bonkos gaunas brangiau nei remontuotis krastoj? "Darenas" <paklausk@gmma.com> wrote in message news:maqd2b$iu0$1@trimpas.omnitel.net... > Cia as tipo kazkur rasiau, kad as i krasta visalaika vaziuoju? Issivartot > pagal savo galvas... px... > Pas Igaliotini net buves kelis kartus... :) Ir siaip daug ka pats darausi. > Paskutini karta kai islupau sklendes - sakiau kiti tegul daro tuos darbus... > nemano tai... > Beje servisas rimtas buvo, sake org. eme is krastos.... :D > > > Darenas > > "shimtas kinieciu" <tehlulz@gramar.nazi> wrote in message > news:maq7b9$egk$1@trimpas.omnitel.net... >> ce krasta tau ta ten termostata ykisho? ;) >> >> >> "Darenas" wrote in message news:maq66q$dh3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gerbiamasis, mano dpf vietoje likes jei ka. Ir puikiai veikia beklaidu >> dde. >> O priezastis buvo (kaip manau) prie metus servise istate italiska >> termostata, kuris leisdavo temp. kilti iki 98c ko pasekoje nutrukdavo >> regeneracija. Idetas org temostatas - 88-90c. Jokiu problemu jau 10k. gal >> sutapimas bbz. anksciau reikdavo kaip ciucikui kas pusantro menesio i >> trasa >> su rheingoldu sokt priverstinei reg. nu nx tie dyzeliai su savo dpf ir >> kitop >> pizdec problemom... (pasikartosiu pirmas- paskutinis dyzelis) :) >> >> >> Darenas >> >> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message >> news:maq00g$7kk$1@trimpas.omnitel.net... >>> DPF regeneracijos galimybe per OBD, vat tada tai ir ponai varguoliai >>> apsivergtu. >>> >>> Bet rimtai, bepigu ponui sneket ishsikastravus DPF :D >>> >>>> t.t. Dyzeliu tikrinimui dar kanors blogo sugalvociau, kad lavonai >>>> iskristu.... >>> >>> >> > >