Jei plotis eismui tarp pastatu 4-5 metrai, tai nuo pastato iki tvoros turi buti > 9 metrai, jei plotis eismui tarp pastatu 6-7 metrai, nuio pastato iki tvoros pakaks 6-8 metru, jei plotis eismui tarp pastatu 8-10 metru, iki tvoros pakaks 4-5 mtru. Visais atvejais sios erdves PRIVALO buti nuolat (krovininio transporto judejimo metu) neuzstatytos kitomis transporto priwemoneias, neuzkrautos trumpalaikiam (???) sandeliavimui padeklais, konteineriais ar kitais apsunkinanciai judejima niekniekiais. Transporto apsisukimui teritorijoje deretu numatyti T formos sankryzele arba (geriausia) aikstele parkavimuisi/apsisukimui. Rampu zonoje, jei krovos darbai butent per rampas, o ne per sona/stoga, o pacios rampos statmenos judejimui teritorijoje - erdve nuo rampos iki tvoros turi buti ne mazesne, nei transporto priemones 1,5 ilgio (vilkikas su puspriekabe dazniausiai 16,50/17m ilgio, autotraukinys - 17,5/18m ilgio). Taupant - rampas daryti Y tipo, t.y. kampu pasuktos judejimo kryptimi, BUTINAI is kaires puses eismo krypties teritorijoje atzvilgiu. "trint" <"nulistrysdu(trint)"@gmail.com> wrote in message news:manjd4$2d8$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, prikabintame faile nupiesta situacija. > > Zodziu yra pastatas ilgas ir salia norima pastatyti dar viena pastata. > Tarp esamo pastato ir tvoros yra ~13 metru tarpas. Toks pats atstumas > isliktu ir tarp naujo pastato. > > Klausimas butu toks. Kiek furai reikia vietos kad galetu ivaziuoti > atbula ir isvaziuoti i kita pase ta prasme apsisukti. > T.y kokiu atstumu galima projetuotis nauja pastata nuo esamo pastato, > kad galetu tilpti ir apsisukti fura. >