Kai pirkau masina tas siurblys jau buvo truputi apibeges dizeliu ir pardavejas sake, kad jau buvo keistas ir keite i kitoki negu, kad buvo pries tai. Tipo pries tai buves labai problematiskas buvo. Idesiu veliau foto idomumo delei. (pirkdamas nekreipiau demesio i apibegima, nes masinos tik dviem menesiam tereikia) "Ramunas" <remis206(trinti)@gmail.com> wrote in message news:mbf1nb$oqu$1@trimpas.omnitel.net... > Cia stovi visu mylimas, deficitinis ir brangiai remontuojamas LUCAS EPIC > siurblys. visokiu stebuklu su juo vyksta, gerai, kad pas tave tik iki 2k > kyla, pas mane , kai turejau kelias masinas perpardavimui, kildavo ir > >4k:) Is tikro nesusipratimas yra butent sitas siurblys, gerai kad pezo > tai suprato, ir sekantys dyzeliai buvo jau normalus:) Ka daryt nepatarsiu, > greicuasiai jungt sniura ir ziuret ka rodo visi davikliai. Kai ka gali > pasitikrint pagal autodata, bent jau davikliu reiksmes, ten yra aprasyta. > > R > > "waidasas" parašė naujienų news:mbd7cn$72f$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki.Reikia pagalbos del Peugeot 406 2.1l 80kw 1997m(berots), dizelis. > Kartais gerai pagazavus arba tik uzkurus masina sukyla apsukos iki 2000 > ir taip laikosi. Po keliu uzgesinimu ir uzkurimu susitvarko. Arba dar > susitvarko jei pradedu vaziuoti ir ijungus trecia begi jau nukrenta iki > tiek > kietk reikia. > As manau jog tai laisvos eigos voztuvo kalte. Dar ji vadina laisvos > eigos reguliatorium, na ir dar kazkaip. Kur man jo ieskoti siame > varyklyje? > O galbut beda kitur? Tas apsuku dacikas manau turetu labai panasiai > atrodyt > kaip foto.