Tiesa pasakius pakeites diafragmas nieko nereguliavau. Variklis dirba tiek laisvom, tiek vaziuojant atrodo normaliai. Tik klausimas ka rodytu duju analizatorius. Nes kai sumontavo duju sistema pries kokius 6 metus ir sureguliavo pagal duju analizatoriu, tai sunkiai vaziavo. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> parašė naujienų pranešime:mbnj8i$3md$1@trimpas.omnitel.net... > Su varztu susireguliuosi ir pamirsi bedas, su eko sh santykiausi, Bet jei > patinka krusštis su našina kodel gi ne > > On 2015.02.14 10:13, netavoreikalas wrote: >> ir ka? varztas liks varztu, o jei su "eko sistema" ir gyva liambda, >> skirtumas yra. aisku reduktorius be kalbu turi but sureguliuotas ir ne >> mires >> >> >> On 2015-02-14 07:09:06 +0000, Signalizacija said: >> >>> Jei tu nori varzta akeist kazkokiu shudu tai geriau to nedaryt. >>> Tiesiog tvarkingai susireguliuok reduktoriu >>> >>> On 2015.02.13 16:48, Tomis wrote: >>>> Sveiki, >>>> >>>> Opel Astroje su 1.6 senu (SZR) varikliu sumontuota paprasta duju iranga >>>> (tik automatiskai persijungia dujos pasiekus tam tikras variklio >>>> apsukas) tai valdo jungiklis Tamona IN-3. Jokio automatinio misinio >>>> reguliavimosi nera. >>>> Problema: >>>> 1.Vaziuojant pvz magistrale jauciasi, jog kaip ir truktu duju. >>>> 2.Stovint vietoje jauciasi nesudegusiu duju kvapas. >>>> >>>> Todel galvoju, jog reiketu sumontuoti vadinama eko sistema, kuri >>>> kazkiek >>>> reguliuotu misini. Randu skirtingu gamintoju: >>>> TAMONA Zond-5 >>>> KME BINGO-M >>>> Lecho V-MAX >>>> STAG-50 >>>> >>>> Ar jos skiriasi kokybe? Viename forume skaiciau, jog ORION kazkokia >>>> sistema gera (nes kitos sistemos "letos"), bet ten zinute 2006 metu, >>>> todel gali buti pasenusi info. >>>> >>>> Dekoju uz patarimus. >> >>