Tema: Re: AT tepalai
Autorius: Kurmis
Data: 2015-02-21 21:41:03
viskas gerai, bulkos pavadinimas tinkamas tam daigtui.
esme kad tai audi navigacijos jungtis. randama prie pat 
radijos/navigacijos/tv bendroje laidu pyneje.
pati radija (RNS-D) tai buvo dedama lyg nuo 97 iki 2004 
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Navigation_Plus
sitas laidas turetu einti iki pat bagazines i tv bloka, nors negaleciau 
garantuoti kad taip ir yra. man reikia jei ne viso laido, tai bent to galo 
kur i gavarilka kisasi, kad RGB signala pasiduociau.
Kurmis


"Igaliotinis" <spam@rlc.sm> parašė naujienų 
news:mcadh5$sk3$1@trimpas.omnitel.net...
> nu nemanau, kad galetum servise pats kuistis. tixliai pasakyk nuo kokios 
> cia bulkos ir kur ans yra? cia i ta senovini navi gal ? as ji kazkur 
> tikrai maciau pas bulkas, bet tas buvo caro laikais.
>
> bulka cia bendrinis zodis :P
>
> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message 
> news:mcac7a$s5i$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai gyreisi kad yr tikymybe kad turi. kadagi as esu suinteresuotas del 
>> tos smulkmes, tai taves ir nesitikiu vaikyti. jei kazkuriame tavo kampe 
>> pasleptas, as galiu pats pakuisti ir dar uz tai ugninio vandens atvezt.
>> Kurmis
>>
>> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> parašė naujienų 
>> news:mca312$p9e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu nemanau, kad eisiu i shrota ieskot
>>>
>>> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message 
>>> news:mc9ub3$o3o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ahoi, kaip rast koki kontakta su tavim, del nelemto kistuko?
>>>> mano pasta beveik tikras, aliofonas 8611nulis8668
>>>>
>>>> Kurmis
>>>>
>>>> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> parašė naujienų 
>>>> news:mc9pv1$mop$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai cia puse keitimo gaunasi, po 30k dar kart ta pati ir labai zjb 
>>>>> gyvent taip ;)
>>>>>
>>>>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message 
>>>>> news:mc9k7m$ksm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> is mano patirties smugelius keulei pagyde dapylimas, bo truko, 
>>>>>> "mazas" keitimas, tobish tik is karterio, smugelius pagyde E61, 
>>>>>> 7gtronikui, Insignia voobshche kaip nauja deze pasidare.
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> parašė naujienų 
>>>>>> pranešime:mc9jov$ko1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ne daivanta, o ipolito servisas.
>>>>>>> Bet gryna teisybe. Kai pradeda kas nors lievai darytis, aka 
>>>>>>> nedidelis smugelis perjungiant,
>>>>>>> keitimas pagydo viska, bent jau mano keulej.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message 
>>>>>>> news:mc9gde$jm6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nu spaudai tai tikrai ne placebo tepalus pakeitus, bet ten jauciu 
>>>>>>>> labiau del to, kad daivanta pirma kart prisishiko ir pradejo vartet 
>>>>>>>> per varzta. kai truksta tepalo tai kapoja per kepenis neblogai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:mc9crv$ikl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na buvo diskusija neseniai; žodžiu apsilankiau pas www.recro.eu, 
>>>>>>>>> padarė diagnostiką, tepalų nepuolė iškart keist, pajame analizus 
>>>>>>>>> patikrino kad tocnai reikia juos jau kesit - pakeitė. Viską labai 
>>>>>>>>> aiškiai ir profesionaliai mano galvai išaiškino. Iš 2 i 3 pavarą 
>>>>>>>>> pilnai įšilus tepalui pas mane nestiprus trukelėjimas būna, 
>>>>>>>>> diagnostika parodė irgi kokytais nesklandumą hidrobloke, nors 
>>>>>>>>> miestro manymu per maža problema, kad taisyt būtent dabar, matysim 
>>>>>>>>> ar progresuos keliolika kkm numynus. jei ką kesti hirdobloką 
>>>>>>>>> nusimato.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> dėl tepalo keitimo: keisit būtina kas 60kkm; nesklandumai, kokie 
>>>>>>>>> jie bebūtų meistro praktikoje po tepalų keitimo nėra susitvarkę, 
>>>>>>>>> na sako nebent būna placebo savininkui :D, čiuju ir man taip yra, 
>>>>>>>>> nes nu tikrai mažiau tas truktelėjimas jaučiasi arba visai 
>>>>>>>>> nesijaučia dabar.. :D
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> žodžiu esmė: kontorą tikrai galima drąsiai rekomenduot bet kam.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> p.s pakeliui žiauriai skaniai pavalgiau : E77 Inčukalna pagasts, 
>>>>>>>>> LV-2136, Latvija 57.091472, 24.559842 irgi rekomenduoju :)
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>