na turiu omeny, sudėjus naujus šepetėlius ant to padilusio kolektoriaus, kažkiek tas variklis dar veiks. Tai tik nuo priėjimo iki variklio komplikacijų priklauso, užsiimt tuo ar ne. Nes šepetėliai tai kelis litus kainuoja. On 2015.03.09 13:35, MumZer wrote: > Prieit kuria prasme? Jau kai nuėmiau ir žinau - tai nėra sudėtinga, tik > atsukinėt reikia visko. > Patikrinimui tai reiktų atgal varikliuką surinkti ir tada jau užtenka > išsitraukti laidą ir pajungti, nebūtina viską sudėti ir susukti pilnai. > > Vaizdas varikliuko tai toks: > https://drive.google.com/folderview?id=0B7LbwyMFswkMaWRmM2hiRWFDV2s > > > "Dainiushas" wrote in message news:mdju9j$170$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai prieit labai blogai ar pekenčiamai? Gal kišt naujus šepetėlius ir > žiūrėt kas bus :) > > On 3/9/2015 12:46 PM, MumZer wrote: >> Tai išsiardžiau viską iki varikliuko. Tikrai varikliuko kontaktai. >> Lygiai kaip ten toj nuotraukoj. >> Praktiškai naudotų ar šrotinių pirkti nebetinka, nes gali po savaitės ta >> pati bėda išlįst. >> Detalės kodo normalaus nėra: yra tik EAN kodas an lipduko 0113382 ir >> raidės DM BLOWER LH. >> Ant paties varikliuko jokių logiškų skaičių irgi nėra. >> >> >> "Virgis" wrote in message news:mdf9sm$ic0$1@trimpas.omnitel.net... >> >