Tema: Re: CLS +/-
Autorius: 2ju
Data: 2015-04-03 22:04:17
mano nuomone kita. pradejau nuo w210, veliau w203, dabar w211 ir w251- 
patikimi automobiliai, jeigu juos priziuri ir stovi palaikai normalu. 
airmatic siais laikais visiskai ne beda, kiti mazgai irgi ne buriami, o 
remontuojami, tinkamai suremontavus ilgam laikui pamirstami. perkant 
w251 irgi visko prisiklausiau- realybeje dziugina kaip ne vienas 
ankstesnis auto. taip kad jei tinka, patinka, stovis normalus arba 
turesi resursu atvesti iki normalaus stovio- pirmyn.

02/04/2015 20:28, YZF rašė:
> Siek tiek nesioja:
>
>
>
> On 2015.04.02 19:50, monaxas wrote:
>> Aš ne tas ekspertas, bet...
>> Ten W211 su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.
>> Bile koks šūdukas su stringų ant žiedo logotipu kainuoja durnus
>> pinigus, W211 šrotuose yra populiarus būtent dėl to, ir dėl to šrotų
>> kainos nusikonkuruoja iki protingo lygio.
>>
>
>
> Mersas nera taupantiems. Ir is esmes nereiktu pirkti visokiu 'nedaug
> dauztu' variantu nes poto verksi del kiekvienos eksploatacijos islaidos,
> taupysi kur tik imanoma ir poto bus vienokiu ar kitokiu bedu. Arba turi
> babkiu normaliai masinai nupirkti ir normaliai oficialiam servise
> aptarnauji, arba neziuri i Mersa.
>
>
>
>> Trumpai:
>> važiuoklė patikima, nusiskundimų pats neturiu ir perskaičiau nedaug.
>> Jei yra Airmatic (Lueftfederung) amortikai seniau kainavę 10 kLt,
>> dabar sėkmingai atnaujinami už 1,5 kLt,
>
> Jie ir dabar kainuoja 10k (jeigu du), o jeigu 'restauruoji' tai turbut
> ir anksciau restauracijos budavo po pora k ltl.
>
> kalibravimas daromas ant suvedimo stendo: 170 Lt.
>> 320CDI laikomas geriausiu variantu: galios pakanka, ne toks
>> triukšmingas kaip 270CDI ir gerokai ekonomiškesnis už 400CDI.
>>
>
> 320CDI and CLS nebuvo. Buvo 320CDI. :) T.y. senos kartos 3.2 su 6
> cilindrais eileje nebuvo, o vietoj jo ejo naujos kartos 3.0 V6 Euro 4.
> Todel lyginti su 270 ar 400 neteisinga nes abu sitie irgi yra senos
> kartos. Nauja karta atitinkamai butu 280CDI arba 420CDI.
>
> Beje, variklio tylos, komforto ir netgi traukos skirtumas tarp seno
> 320CDI ir naujesnio 320CDI akivaizdus.
>
>> Automatams eina 722.6 dėžė.
>
> Velgi, 722.6 yra 5Begiu senoji deze, o pas CLS kartu su naujesniu
> varikliu ir kita deze ejo: 722.9, 7 begiu
>
> CLS gaudavo jau pagydytas nuo Štutgarto genijų išradimų: įvorės vietoj
> guolių ir pan., bet reik žiūrėt konkretais egzemplioriaus stovį.
>> Pavažiuot ramiai šalta dėžė. Jei yra tampymas - 570€, tei pasijunta
>> smūgiai - 720€. Čia grubiai, kad pardavėjas nepistų proto "gal biški
>> tepalo trūksta, nes kai prašyla - viskas zjbs".
>>
>> Jaigu SBC blokas suskaičiuos, kad laikas numirt: naujas kainuoja 5kLt,
>> naudotas - loterija.
>
> Paskutinieji SBC laike jau neblogai, o jeigu masina 2006 ir i virsu, tai
> SBC ten nebebuvo (cia pas W211, bet gal ir pas CLS panasiai). Reik ziureti.
>