mano nuomone kita. pradejau nuo w210, veliau w203, dabar w211 ir w251- patikimi automobiliai, jeigu juos priziuri ir stovi palaikai normalu. airmatic siais laikais visiskai ne beda, kiti mazgai irgi ne buriami, o remontuojami, tinkamai suremontavus ilgam laikui pamirstami. perkant w251 irgi visko prisiklausiau- realybeje dziugina kaip ne vienas ankstesnis auto. taip kad jei tinka, patinka, stovis normalus arba turesi resursu atvesti iki normalaus stovio- pirmyn. 02/04/2015 20:28, YZF rašė: > Siek tiek nesioja: > > > > On 2015.04.02 19:50, monaxas wrote: >> Aš ne tas ekspertas, bet... >> Ten W211 su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. >> Bile koks šūdukas su stringų ant žiedo logotipu kainuoja durnus >> pinigus, W211 šrotuose yra populiarus būtent dėl to, ir dėl to šrotų >> kainos nusikonkuruoja iki protingo lygio. >> > > > Mersas nera taupantiems. Ir is esmes nereiktu pirkti visokiu 'nedaug > dauztu' variantu nes poto verksi del kiekvienos eksploatacijos islaidos, > taupysi kur tik imanoma ir poto bus vienokiu ar kitokiu bedu. Arba turi > babkiu normaliai masinai nupirkti ir normaliai oficialiam servise > aptarnauji, arba neziuri i Mersa. > > > >> Trumpai: >> važiuoklė patikima, nusiskundimų pats neturiu ir perskaičiau nedaug. >> Jei yra Airmatic (Lueftfederung) amortikai seniau kainavę 10 kLt, >> dabar sėkmingai atnaujinami už 1,5 kLt, > > Jie ir dabar kainuoja 10k (jeigu du), o jeigu 'restauruoji' tai turbut > ir anksciau restauracijos budavo po pora k ltl. > > kalibravimas daromas ant suvedimo stendo: 170 Lt. >> 320CDI laikomas geriausiu variantu: galios pakanka, ne toks >> triukšmingas kaip 270CDI ir gerokai ekonomiškesnis už 400CDI. >> > > 320CDI and CLS nebuvo. Buvo 320CDI. :) T.y. senos kartos 3.2 su 6 > cilindrais eileje nebuvo, o vietoj jo ejo naujos kartos 3.0 V6 Euro 4. > Todel lyginti su 270 ar 400 neteisinga nes abu sitie irgi yra senos > kartos. Nauja karta atitinkamai butu 280CDI arba 420CDI. > > Beje, variklio tylos, komforto ir netgi traukos skirtumas tarp seno > 320CDI ir naujesnio 320CDI akivaizdus. > >> Automatams eina 722.6 dėžė. > > Velgi, 722.6 yra 5Begiu senoji deze, o pas CLS kartu su naujesniu > varikliu ir kita deze ejo: 722.9, 7 begiu > > CLS gaudavo jau pagydytas nuo Štutgarto genijų išradimų: įvorės vietoj > guolių ir pan., bet reik žiūrėt konkretais egzemplioriaus stovį. >> Pavažiuot ramiai šalta dėžė. Jei yra tampymas - 570€, tei pasijunta >> smūgiai - 720€. Čia grubiai, kad pardavėjas nepistų proto "gal biški >> tepalo trūksta, nes kai prašyla - viskas zjbs". >> >> Jaigu SBC blokas suskaičiuos, kad laikas numirt: naujas kainuoja 5kLt, >> naudotas - loterija. > > Paskutinieji SBC laike jau neblogai, o jeigu masina 2006 ir i virsu, tai > SBC ten nebebuvo (cia pas W211, bet gal ir pas CLS panasiai). Reik ziureti. >