On 2015-04-04 22:37, AurimasB wrote: > :) dėl apkrovos, gi be vieno rato citroenas moka važiuot, tai gal > "pajutęs" kad tas tuščia kaiptais priekini tospačios puses daugiau > priputė ar pan. tame ir esmė kad likau nesupratęs, padangą tai nuleidžia > nepirmą kartą, bet kad važinėčiau 3 dienas nesuprasdamas apie tai dar > nebuvo :) Liko apie 1 atmosfera, ir vizualiai nieko tu ten nenustatysi. Nesuprasi, ar rate tik viena atmosfera, ar po ratu mazas kalniukas... Pasimato, kai lieka 0 ar 0,2 atm.... Niekas spardydamas ratus slegio nematuoja. Tam yra manometras. Audrius K. > > "CodeC" wrote in message news:mfpd8k$fmi$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2015.04.03 18:01, AurimasB wrote: >> >> Nuvarau pūstis - rate 0.8 atmosferos žiūriu į ratą kaip durnius, >> paspardau nu bl atrodo pripūstas, px pučiu. Pripučiau čekas užgeso ir >> viskas ok. Tai čiuju hidro pakaba savo padarė apkorvą ant kitų >> iškirsčiusi nu dar ir padangos su xl apkrova gal savo turėjo? nes nei > > geriausiu atveju masina stovejo ant nelygaus pavirsiaus, vienas ratas > biski duobej kitas biski ant kalniuko. > mano viena padanga pastoviai reik daputinet. tai vizualiai nebevertinu > niekad, nes metra pavaziuoji ir vaizdas pasikeicia kardinaliai. kartais > gerai pripusta atrodo 'disla', kartais kai is tikro 'disla' atrodo ok. > pakaba apkrovu neskirsto, kas cia per nesamone nauja.