> greiciausiai bus pazeistas ir nupuves laidas laidyne is > saugiklyno. Jauciu pareiga paskelbti rezultatus: 1. Pratikrinus reles lizdo kontaktus su kontrolke valdomam ir darbiniame kontaktuose maitinimas yra, kaip ir turi buti pagal schema. 2. Kadangi uztrumpinus darbinius kontaktus viskas pasidaro OK, reiskia, prota knisa laidas, atinantis is ECM i kita reles valdanti kontakta. 3. Po akumu variklio skyriuje kabelis, einantis is saugiklyno i ECM svarus grazus, net izoliacijos nuo laidyno ranka nekilo lupt. 4. Atkelus plastika po valytuvais, kur stovi ECM, apeme siaubas... Pats kompas apsineses zemem ir slapias, kabeliai, ateinantys is saugiklyno i kompa - taip pat slapi... 5. Skambinu laida nuo ECM jungties iki reles valdanciojo kontakto - tyla. 6. Taigi, pradejau dirt kabelio izoliacine juosta. Visas kabelis slapias... Link pabaigos aptinku, kad vos vos vienoj vietoj pazeista izoliacija ir oksidacija padarius savo darba. 7. Sujungus greituoju budu ir skambinant is ECM jungties i reles kontakta - viskas OK. 8. Yra vilties, kad kompas dar nenudveses nuo vandens. Bet pamacius toki vaizda ir ECM lokacija, tai ka as zinau... Geriau nesugalvosi. Nebent ECM pastatyti tiesiai uz radiatoriaus groteliu. Taigi, beda atkasta, belieka normaliai sutvarkyti. Dekui, Alpha, uz protingas mintis! E-Zyz