Pirkejas privalo sumoket. Net jai jis pvz mano, kad prekes negaus. Tokia ebajaus politika. Pardavejas gaves pinigus privalo preke siust. O paskui , iskilus neaiskumams, ebajus aiskinsis Siaip-nesenai pirkau preke is Italijos, vient todel, kad buvo pazymete-siuntimas nemokamai. Kai reikejo sumoket-kazkokiu keistu budu , atsirado kosmine siuntimo suma. As nemokejau, taciau i jo atidaryta disputa (tipo pardavejas negauna pinigu) -nusiunciau prikabinta skelbimo nuotrauka su siuntimu dykai. Tada is ebajaus atejo pranesimas, tipo pardavejas nori nutraukti sandori, nes nesusitariama del siuntimo kainos. As nepriestaravau.Taciau jei ir buciau priestaraves-pardavejui grazinus pinigus, ebajus skaito, kad nuostoliu niekas nepatyre.. Man yra buves toks atvejis. Saltu snukiu prancuzas grazino Paypal budu sumoketus pinigus ir pasake-prekes negausi. Dar kitas naglas budas-parasai pirkejui, kad siandien pastebejai, kad prekes sugedusi (ilauzta ar ijungiant sprogo) Nu ir oficialiai pasiteirauji-siusti tau preke sudegusia ar nutraukiam sandori? As toki pasiulyma gaves-nezinojau ka daryt. Eit va bank? O jie neblefuoja ir isties atsius sudegusia? Ir dar su mano oficialiu pritarimu! Nutraukem sandori ir tiek. "Niccolo" <linas.niccoloismesti@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mg8svj$d85$1@trimpas.omnitel.net... > Smulkmena, bet vis tiek. Iki šiol ebajuje tik pirkau, parduodu pirmą > kartą tonerį seną nenaudojamą. Nupirko bičas, užsiregistravęs prieš > savaitę su nuliniu feedbacku. Adresas - pašto dėžutė Fidžyje. Į pašto > dėžutę Fidžyje registruoto išsiųsti negaliu. Ryškiai praneš, kad nieko > negavo ir paypalas refundins jam. Klausimai: > 1. Ar galima pardavus atsisakyti si7sti, nurodant, kad neregistruotu į > POBoxą neleidžia? > 2. Kaip ateity išvengti tokių? Žinau, kad kažkur galima nurodyti, kad > pirkėjo minimalus kažkoks feedbackas turi būti, o ar yra kažkur forma > nurodyti, kad siunčiu tik su tracking number? Ar tiesiog prekės aprašyme > nurodyti?