Kaip ir sakė - žiūrėk matmenis, kad tilptų standartinės statybinės plokštės. Dar žiūrėk, kad padangos būtų padidinto stiprumo su "C" indeksu, o ne kokios R13 155 pločio, jei žadi žvyrus ir plytas vežioti. Iš patirties - turima lenkiška vienaašė, su lingine pakaba puikiai atlieka visus tavo žemiau paminėtus darbus, tik kad ilgis 2,50, tai kartais reikia borta atidaryti plokštes vežant. Važiuoja stabiliai ir tuščia, nešokinėja. Sugedę pakaboje niekas nebuvo per 7 metus intensyvios eksploatacijos. Veža virš tonos žvyro be problemų, tik kaip sakiau padangas į R14C pakeitėm iš standartinių R13. Vienintelis kas susidėvėjo tai dugnas (jis ten iš tokios nestiprios fanieros buvo), bet nesunkiai keičiasi ir buvo pakeistas į tvirtesnį. "BigM" wrote in message news:mgdgcl$c21$2@trimpas.omnitel.net... Renkuosi priekabą. Pagrindinis kriterijus, tai tvirta konstrukcija (pastiprinti bortai, max. krovimas), atidaromi priekinis/galinis bortai. Besirenkant susidūriau su kitais dileminiais klausimais, o konkrečiai: - torsioninė ar linginė pakaba? - viena ar dvi ašys? - dvi torsioninės ašys ar viena linginė? (čia daug maž. toje pačioje kainų kategorijoje renkantis) kiek skaičiau, tai torsioninė pakaba giriama už paprastumą, atitinkamai pigesnė konstrukcija, bet peikiama už nestabilumą (tuščia priekaba šokinėja kelyje) ir mažesnį patikimumą (?). Taip pagalvojau, o gal dvi torsioninės ašys atstotų vieną ašį su lingėmis stabilumo prasme? tuomet man esminis klausimas būtų atsakytas ir lengvesnis tolimesnis pasirinkimas būtų. Čia radau informacijos dėl konstrukcijos palyginimo: http://www.tauriga.lt/lt/priekabu_tipai Kokia kitų patirtis?