Jei jau DIY, paminkshtinimui gali bandyt panaudot putu polietileno kevalus ish senuku, na kuriais vamzdynus izoliuoja "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:mh7vvg$ou5$1@trimpas.omnitel.net... > yra tokio tipo > http://www.amazon.co.uk/Streetwize-SWRB6-Easy-Rack-Soft/dp/B00GOLJLO0/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1429701336&sr=1-1&keywords=soft+roof+rack > bet tvirtinimas per bėgio viršų kliūna > > "Tomas" wrote in message news:mh7uv0$o3t$1@trimpas.omnitel.net... > > Kazkada yra teke keleta kartu daryt tokia konstrukcija: > Stogo kampuose dedu 4 kieto porolono gabalus (pagalveliu nuo sedyniu shrote > paemiau), ant ju skersai 2 lentas ir standziai pribintuoju per salono vidu > duris atidares su ipakavimo plevele bei izoliacija. Konstrukcija > nepasishiukshlino :) Nu bet virsh 60 km/h vaziuot nebandziau del viso pikto. > > Bet paskui atsibodo, nutariau kad tokiems reikalams labai zjbs yra nusipirkt > koki espeisa su TA. > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:mh7u8g$nf7$1@trimpas.omnitel.net... >> kopėčios, vienas kitas lentgalis ar brūselis, osb plokštė ir pan. Greičiai >> nedideli. Didesniam daiktų kiekiui galiu nuomotis priekabą. >> Dar buvo mintis reilingo apačioj padaryt nedidelę išpjovą tvirtinimui >> prakišti. Tada skersinis tarnaus kaip atrama, o vežimo metu įtampas laikys >> visi 5 tvirtinimo taškai. >> >> "Tomas" wrote in message news:mh7tht$mq9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kas tie negabaritiniai kroviniai ir kiek sveria? >> Jauciu galima paprasciau padaryt viska. >> >> O sriegis tai dazniausiai buna privirinta verzhle ant vidiniu stogo >> konstrukciniu profiliu. >> >> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >> news:mh7m3j$hbd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kas blogo gali nutikti darant taip: http://www.drive2.ru/l/2334116/? >>> Bėgelis prisuktas 5 taškuose, tad taip sukant apkrova teks 2-iems. Kaip >>> įtvirtintas sriegis stoge? Kur dar pavojai? >>> Reikia tik ilgų negabaritinių krovinių persivežimui į sodybą. Tinkančių >>> skersinių kainos nuo €120, normalesni 140 ir kaina kyla iki >200 . >>> >> >