Tema: Re: gal kam reikia tvarkingos e90 320d?
Autorius: CodeC
Data: 2015-05-08 22:16:50
eilini karta b vs d :)
siaip nepriklausomai nuo degalu 6 kausai nuo 4 skiriasi smarkiai ir is 
esmes viskuo :) tai jei atitinkamos kubaturos dyzeli 6 kausu palyginsi 
su tuo 328i jau nebebus tokio 'skirtumo' apie kuri sneki. kaip ir 
uzdejus trilitriui benzui turba jis vel dyzeli palieka toli pagal viska 
isskyrus ekonomija ;) nuo tam tikro svorio ir galingumo vazinet benzu 
tiesiog per brangu darosi.
p.s. is benzo 4 kausu irgi malonumo nelabai daugiau nei is dyzelio, gal 
net atvirksciai...
ir apskritai, laikas blet butu 21am amziui normalias batarkes israst, 
nes uzpiso visi tie rukstantys 'sedevrai' by design totaliai :)

On 2015.05.08 21:42, dpi wrote:
> Turiu 328i (2000) ir 320d (2005). Nėra ką lyginti. I6 kaip vadinu
> "kniaukia" ir "šniokščia". Dyzeliukas birbia, ypač ant minimalių laisvų :|
> O trauka, tai nėra ką ir kalbėti. Pora kolegų buvo, kurie galvojo, kad
> dyzelio sukimo momentas "veža". Pavėžinau, dabar supranta. Pas 328i
> prilietus akseleratorių, per sekundės dalį šoka į priekį, ir netrukus
> ratai cypauja.
>
>
> -------
> saphix, zx6r, 328i, 320d
>
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:mi7nmu$qhq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai, kad koks nors naujas dyzelis jaučiu panašiai kaip tavo I6 ;)
>
> On 5/4/2015 2:44 PM, Invertuota panda wrote:
>> On Mon, 4 May 2015 13:20:24 +0200, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt>
>> wrote:
>>> bandei ką nors šiame amžiuje gaminto?
>>
>> Tipo labai geriau? :)
>> Bandei ką nors padoraus netraxtorinio bent jau 5 kaušų, galima ir
>> praeito? :)
>>
>