eilini karta b vs d :) siaip nepriklausomai nuo degalu 6 kausai nuo 4 skiriasi smarkiai ir is esmes viskuo :) tai jei atitinkamos kubaturos dyzeli 6 kausu palyginsi su tuo 328i jau nebebus tokio 'skirtumo' apie kuri sneki. kaip ir uzdejus trilitriui benzui turba jis vel dyzeli palieka toli pagal viska isskyrus ekonomija ;) nuo tam tikro svorio ir galingumo vazinet benzu tiesiog per brangu darosi. p.s. is benzo 4 kausu irgi malonumo nelabai daugiau nei is dyzelio, gal net atvirksciai... ir apskritai, laikas blet butu 21am amziui normalias batarkes israst, nes uzpiso visi tie rukstantys 'sedevrai' by design totaliai :) On 2015.05.08 21:42, dpi wrote: > Turiu 328i (2000) ir 320d (2005). Nėra ką lyginti. I6 kaip vadinu > "kniaukia" ir "šniokščia". Dyzeliukas birbia, ypač ant minimalių laisvų :| > O trauka, tai nėra ką ir kalbėti. Pora kolegų buvo, kurie galvojo, kad > dyzelio sukimo momentas "veža". Pavėžinau, dabar supranta. Pas 328i > prilietus akseleratorių, per sekundės dalį šoka į priekį, ir netrukus > ratai cypauja. > > > ------- > saphix, zx6r, 328i, 320d > > > > "Dainiushas" wrote in message news:mi7nmu$qhq$1@trimpas.omnitel.net... > > tai, kad koks nors naujas dyzelis jaučiu panašiai kaip tavo I6 ;) > > On 5/4/2015 2:44 PM, Invertuota panda wrote: >> On Mon, 4 May 2015 13:20:24 +0200, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> >> wrote: >>> bandei ką nors šiame amžiuje gaminto? >> >> Tipo labai geriau? :) >> Bandei ką nors padoraus netraxtorinio bent jau 5 kaušų, galima ir >> praeito? :) >> >