Na apie Colta tai is patikimumo puses tai tik +, vaziuokle paprasta, nelabai kam yra gesti. Trasoje daug nevalgo: 1.3 gali net i 5 litru tiulpti. Paprastai apie 6 Seip jo, piguva, variklis su cipura, tai gersiai dirba, izoliacija prasta. 1.3 viskas ten su juo normaliai, geriau didesni imk, nes trasoje su 1.1 bus tikrai nekazka, nes 1.3 buna lenkiant reikia paziureti > Domina du giminingi kibiriukai. Smart ForFour (2004-2006) ir Mitsubishi > Colt Z30 (2004-2008). Gaminami toj pačioj gamykloj Olandijoj. Važiuoklė > ta pati, dauguma variklių tie patys. Skirtingi kėbulai ir salonai. > Žiūrima į 1.1 ir 1.3 mech. benzinus. Lyg labiau imponuotų didesnis > variklis, bet keliose apžvalgose kažkodėl labiau rekomenduojamas 1.1 > tricilindris. Bet taip ir nesupratau kas ten su tuo 1.3 negerai, apart > to kad jam aukštesnių sūkių reikia kad važiuotų. > Kažkokių blogybių internetuose neišskaičiau apart priklausymo tam tikrai > automobilių klasei su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm (prasta > izoliacija, pigumas ir pan). > Kas ką daugiau paporins? > > P.S. būtų gerai be stebuklingų karterio varžtų, pakulų, pareiškimų jog > kibiras ir panašių istorijų ;) -- Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/