zalias mirksintis skirtas informuoti dar sankryzos nedavaziavusius, kad jau nebeverta skubeti, reikia mesti greiti ir stoti, o ne minti tapke. tie kurie jau kerta/tuoj kirst sankryza, kaip vaziuoja, taip vaziuoja. taip elgiasi ir turi elgtis normalus vairuotojai. lopai mina tol, kol neatsiremia i normalu prieky sustojusi, nepriklausomai nuo sviesoforo spalvos. berlyne mina per raudona ir geltona del sistemos netobulumo - tiesiog nezinai, kada baigsis zalia. todel daznai lieka du variantai - kirst per stabdzius, arba vaziuot per raudona. nu dar trecias - pastoviai vaziuot 3x leciau nei butu galima tam, kad staigiai persijungus sviesoforui spetum sustot nestabdydamas labai staigiai. rezultatas ir pasirinktas variantas puikiai matosi tavo paties imestam video. mirksinti zalia - realiai ideali sistema. jei tik nevazinetu 90% daunu. On 05/12/2015 02:22 PM, budulis vulgaris wrote: > 2015-05-12 14:12, CodeC rašė: >> tai ir reikia pist per stabdzius. visi visada pistu - butu viskas ok. >> sviesoforu beda tik ta, kad ne visi vienodai elgiasi. visos kitos bedos >> - durnose galvose. >> o berlyne mina per geltona ir raudona. taip kad niekuo ten negeriau. > > Pas mus irgi mina per geltoną ir raudoną. Taip pat pas mus dar kai kurie > ir stabdo per žalią (mirksinčią). Berlyne tokių tikrai nebūna. >