O kiek km per menesi pravaziuoji su ta auto dabar ir kokia jos bukle? Jei per menesi pravaziuoji 500km, tai sutinku, kad kelione 'per europa' atrodo pypiec kaip baisu - per pora savaiciu puses metu rida ivyniot nejuokas. Bet jei siaip vaziuoji nemazai su ta auto ir ji tvarkinga - nu tai pofig ta kelione. Iki tos Austrijos stuke km su biskiu - cia kas, issukis? Pora kart is Vilniaus i Palanga nulekt - cia irgi issukis, kai puse bagazines detaliu prisidet reikia? Gal jau baiges Moskviciu laikai? :) "klau|simas" <klausimas@liveto.com> wrote in message news:mjevm3$vi0$1@trimpas.omnitel.net... > Todel ir klausiu ar yra skirtumas tarp vaziuojancios ir siam momentui > tvarkingos 10 metu senumo masinos ir "apynaujes", kuria velnias zino kas, > kaip ir kiek kartu droze. Bandau atsirinkt zmoniu patirti. Del draudimo > cia kaip ir viskas aisku - vienareiksmiskai vienoks ar kitoks reikalingas. > > "CodeC" wrote in message news:mjeu2m$uha$1@trimpas.omnitel.net... > > nu studentam gal ir zjb toks variantas. > kai jokio skirtumo kur sustosi - vistiek gert ir su mergom duotis > vaziuoji :) > su seima niekada to nedaryciau. > arba nuoma apynaujes auto su draudimu, arba lektuvas. > kitu atveju pasiruosti siulau vieninteliam ivykiui - kaip grizti be > masinos. > > On 05/18/2015 11:40 AM, klau|simas wrote: >> Padiskutuokit seni soferiai ir keliautojai, ko tiketis, kam ruostis >> planuojant tolimesne kelione (Vokietijos pietus, Austrija) jau nebe >> nauju automobiliu (2004 m, dyzelinis Opeliukas)? Idomu paskaityt >> ivairias nuomones sia tema. >