aciu. nauja man visa tai... "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message news:mk76q6$8j2$1@trimpas.omnitel.net... > na siap jis neturi (ir apskritai nebuvau susidures su crm'u, kuris turetu) > tokio fiucerso, kaip laiku/uzduociu deliojimas is kazkokios duombazes. > nebent ja suvarai I koki nors exceli ir tada duodi "sukramtyti". > realiai, jei istikruju klientams px kada atvaziuoji, tai isivaizduoju, kad > vistiek teks geografiskai suskirstyt patogisuaius marsrutus, tada suvesti > pirmus vizitus ir pasirinkti reikiama reccurance'a. > jei vizitai priklauso nuo kokiu nors ivykiu, na pvz ne reciau kaip karta I > menesi/ne veliau kaip 2 dienos po skambucio/savaites begyje po paskutines > fakturos israsymo/etc, tai dynamicsas turi jau savyje labai neblogas > workflow uzuomazgas ir zinant uzduoti gali nesunkiai padeti prisiminti kur > ir kada vaziuot. > > ir siap tranzai, tikiu, kad savo darba geriau ismanai, bet realiai 150 > klientu suskirstyti/susivesti rankutem ir suplanuoti marsruta yra 150 x 3 > min (vieno adreso suvedima I google mapsa ir veliau sustumdymas pagal > patogiausia marsruta) + 150 x 1 min (pirmo vizito suvedimas I crm ir > vizitu daznio pasirinkimas) = 600 min arba 10 val darbo. Tai yra bet koks > vadybininkas turi sugebeti per max 2 d.d. pateikti idealu vizitacijos > grafika be visokiu appsu ar isvedziojimu. Dar efektyviau, jei suvedima > padarytu administratore, o jau pastumdytu vadybininkas, nes tikiu, kad > visgi bus niuansu pas ka ir kada geriau vaziuot. Man atrodo tu jau daugiau > laiko skirei sios problemos sprendimui. > > > > > > "tranzoo" wrote in message news:mk6uag$2u5$1@trimpas.omnitel.net... > > niekaip nerandu, kad dynamicsas pats deliotu laikus... > > -- > T > > "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message > news:mk2el2$8bd$1@trimpas.omnitel.net... >> nu su pirma dalim dynamicsas susitvarkytu kuo puikiausiai, su delay'ais >> irgi, bet route plannerio reikia atskiro. >> niekada siap neprieike taip jau tankiai, kad appso reiketu, negi tokia >> geografija sudetinga? >> >> >> >> "tranzoo" wrote in message news:mk1ids$qe8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> yra 150+ klientu, kuriuos as tureciau aplankyti. kai kuriuos karta per >> men, >> kaikuriuos karta i 2 men, kai kuriems uzteks ir karta per 3. >> >> vat ir norisi susideliot grafika. juolab, kad tikrai bus taip, kad >> paskambinsi, o kazkas negali ir kad automatiskai perplanuotu. na dar ir >> nakvynes pasideliot reikia... >> >> -- >> T >> >> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >> news:mk1i5v$q8m$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tada is pirmo tavo posto nesupratau pradines uzduoties :) >>> >>> >>> >>> "tranzoo" wrote in message news:mk1hvt$q5r$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ner ten route planner. >>> >>> "Dede_Pranas" <dedepranas @ gmail.com> wrote in message >>> news:mk1hl0$pun$1@trimpas.omnitel.net... >>>> taigi labai patogus daiktas tokiems darbams, ko dar ieskai? >>>> >>>> >>>> "tranzoo" wrote in message news:mk14i4$htu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> yra cia crm ms dynamics.... teks papluset su juom... >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>> news:mk14dp$hr8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> pradzioje tau reikia octavios. nu kad matytu, kad firma >>>>> "nezazhiraetsia", bet kad "stovi visai nieko, naujos masinos, bet >>>>> malaciai, neislaidauja uz musu shaibas". >>>>> >>>>> o sprendimas - vargshe sekretutka ir excelis, softas cia nepades. >>>>> >>>>> On 2015-05-26 09:33, tranzoo wrote: >>>>>> Labas, >>>>>> >>>>>> reikia suplanuot vizitus pas klientus, klientu apie 150... >>>>>> >>>>>> gal kas zinote kazkoki sprendima? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>