Ačiū, tik to prikabino paveiksliuko kažkodėl man nerodo... 2015.06.16 15:12, E.D rašė: > > > Kur Vilniuj patikrint, nepatarsiu, bet dar iki serviso sitam > modeliui, o ypac su 2.2 d4d 100 > ir 130 kw, reiketu ziuret > ausinimo skyscio lygi ir svaruma: turi but ne permazai ir > nedrumzlinas. Jei lygis normalus (nevirsija max ribos), pavaziuot > normaliu rezimu apie 20 km ir ziuret ar neisstumia skyscio per > perpylimo vamzduka (ties jo galu buna slapios plastmases). Jei > skyscio ne daugiau normos, sitame variklyje jo neturi ismetinet > is sistemos per perpylymo vamzduka. Jei ismetineja, tai > ismetamosios dujos patenka i ausinimo sistema. Burbilu ne visada > pamatysi. Perekupai zinodami tai, megsta kamstelio voztuva > sugadint, kad dujos laisviau iseitu. Arba skiedzia, kad normalu, > kad skyscio kiek maziau, nei min padala. Sitam modeliui tai > nenormalu. > Taip pat ciupinet susilusio variklio slangas, jei akmenines - vel > gi ta pati variklio galvutes tarpine leidzia (geriausiu atveju) > ar dar daugiau reikalu. Gydosi gan brangiai. > Dar reik klausyt ar 'neklaksi' dvimasis smagratis - suprast > nelengva, bet daznai buna, kad susilus varikliui ir kiek padirbus > ant laisvu apsuku, skiriasi garsas ismynus sankaba (neklaksi) ir > neismynus(klaksi). > Na ir jei renkiesi nurodytu metu ir 2.2, tai geriau rinktis be > DPF. 100kw buna su DPF arba be. 130kw tik su DPF. > Ar yra DPF nustatyt lengva pagal pozymi: prisegtam paveiksliuke > parodytoj vietoj tiesiog vamzdukas. Jei toje vietoje ant vamzdzio > dar yra prietaisas, tai yra ir DPF. > O visa kita ten nieko ypatingo: kebulas rudyt nelinkes, vaziuokle > nelabai byra, taisosi nebrangiai. >