vienok transmisijų perdavimai irgi skiriasi. ir 500Nm kokia trečia pavara tik :). O esminis momentas, kad po lago, tai kai jau atsibuna, paliubomų atrodo, kad baisiai valit :) On 6/19/2015 10:16 AM, eSSas wrote: > Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote: >> tame ir prikolas, kad kai atsibunda. Ir kai turba u?sipu?ia. Kas jai, su >> automatu dar sunkiau. > > Dyzelis ten isvis lagu lagas - ir gazas, ir deze... Bet 500 Nm pasiekia prie 1450 rpm, berods > >> galingumai abiej? vienodi? > > 160 vs 149 kW, tai matyt vienodi. Torkas vienok reiksmingai skiriasi > > S. > >> On 6/19/2015 9:26 AM, eSSas wrote: >>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote: >>>> n?n, kada paskutin? kart? va?iavai normalia benzinine ma?ina? Nes tas >>>> dyzelio traukimas nuo ?em? tai toks.....subjektyvokas reikalas:). Ypa? >>>> jei kalba apie va?iavim? pirma - antra pavara kai varikliui n?ra >>>> normaliai apkrovos ir turba nihuja nepu?ia :). >>> >>> Ne taip senai pakaitom pavazinedavau trilitriniu benzu ir dyzeliu, abu amerikonai automatai. Tai su dyzeliu, kai supypti elektroninis gazas ir laginantis merso automatas atsibunda, tai tik spek neperskrist per koki bordiura - su benzu nieko panasaus nevyksta. Tiesa, 500 vs 300 Nm, bet subjektyviai-botaniskai dyzelis traukia eile geriau