Tema: Re: BMW diagnostika
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-06-19 10:24:47
vienok transmisijų perdavimai irgi skiriasi. ir 500Nm kokia trečia 
pavara tik :).

O esminis momentas, kad po lago, tai kai jau atsibuna, paliubomų atrodo, 
kad baisiai valit :)

On 6/19/2015 10:16 AM, eSSas wrote:
> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote:
>> tame ir prikolas, kad kai atsibunda. Ir kai turba u?sipu?ia. Kas jai, su
>> automatu dar sunkiau.
>
> Dyzelis ten isvis lagu lagas - ir gazas, ir deze... Bet 500 Nm pasiekia prie 1450 rpm, berods
>
>> galingumai abiej? vienodi?
>
> 160 vs 149 kW, tai matyt vienodi. Torkas vienok reiksmingai skiriasi
>
> S.
>
>> On 6/19/2015 9:26 AM, eSSas wrote:
>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote:
>>>> n?n, kada paskutin? kart? va?iavai normalia benzinine ma?ina? Nes tas
>>>> dyzelio traukimas nuo ?em? tai toks.....subjektyvokas reikalas:). Ypa?
>>>> jei kalba apie va?iavim? pirma - antra pavara kai varikliui n?ra
>>>> normaliai apkrovos ir turba nihuja nepu?ia :).
>>>
>>> Ne taip senai pakaitom pavazinedavau trilitriniu benzu ir dyzeliu, abu amerikonai automatai. Tai su dyzeliu, kai supypti elektroninis gazas ir laginantis merso automatas atsibunda, tai tik spek neperskrist per koki bordiura - su benzu nieko panasaus nevyksta. Tiesa, 500 vs 300 Nm, bet subjektyviai-botaniskai dyzelis traukia eile geriau