Siaip iprastus tepalus reikia keisti kas du metus o filtra kas 10 000 km. Galima tepalo ir nekeisti, bent benzininese tepalo filtras is dvieju daliu su voztuvu, kol saltas variklis valo stambaus valymo filtras, pasilus dalis tepalo eina per smulkaus valymo filtra kol jis uzsikisa ir tepalas darosi abrazyvus. Jei planuojama rida iki 70 000 km nieko neatsitiks nekeitus, su longlife ir dar ilgiau. Zinau viena taksi autoiimone (autovisatos taksi, 1313) kuri nekeisdavo tepalu senom audi 100, nes ju nuomone varikliai laiko vienodai nepriklausomai ar keis tepalus. Benzininiai silpniausi varikliai kainavo apie 200 litu, servisas vietoj. Per krize ta imone perpirko ir kaip dabar nezinau. -- svyt// "ventiliatorius" <blabla@blabla.com> Wrote in message: > manau, kad longlife tures daugiau geruju priedu, jeigu jau darytas ilgesniam > tarnavimui. > Ir tada keisciau kas 15kkm. > > "wm" <webmaster@bushy.hol.es> wrote in message > news:mmoj19$jr$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Reikia patarimo dėl variklio alyvos. Pagal katalogą priklauso 5W-30, >> tepalų gamintojas pateikia 3 variantus: >> 1. long-life 15000 km / 12 months >> 2. long-life 50000 km / 24 months >> 3. normal 15000 km / 12 months >> Tarp long-life ir normal tepalų kainos skirtumas tik simbolinis. >> Kuris variantas sveikiausias varikliui? Per metus bus nuvaziuojama >> ~10kkm, variklis WV 1,9 TDI PD 96kw > >