Tema: Re: patrimo dėl variklio alyvos
Autorius: svyt
Data: 2015-07-13 20:41:13
Siaip iprastus tepalus reikia keisti kas du metus o filtra kas 10
 000 km. Galima tepalo ir nekeisti, bent benzininese tepalo
 filtras is dvieju daliu su voztuvu, kol saltas variklis valo
 stambaus valymo filtras, pasilus dalis tepalo eina per smulkaus
 valymo filtra kol jis uzsikisa ir tepalas darosi abrazyvus. Jei
 planuojama rida iki 70 000 km nieko neatsitiks nekeitus, su
 longlife ir dar ilgiau. Zinau viena taksi autoiimone (autovisatos
 taksi, 1313) kuri nekeisdavo tepalu senom audi 100, nes ju
 nuomone varikliai laiko vienodai nepriklausomai ar keis tepalus.
 Benzininiai silpniausi varikliai kainavo apie 200 litu, servisas
 vietoj. Per krize ta imone perpirko ir kaip dabar
 nezinau.


-- 
svyt//



"ventiliatorius" <blabla@blabla.com> Wrote in message:
> manau, kad longlife tures daugiau geruju priedu, jeigu jau darytas ilgesniam 
> tarnavimui.
> Ir tada keisciau kas 15kkm.
> 
> "wm" <webmaster@bushy.hol.es> wrote in message 
> news:mmoj19$jr$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Reikia patarimo dėl variklio alyvos. Pagal katalogą priklauso 5W-30,
>> tepalų gamintojas pateikia 3 variantus:
>> 1. long-life 15000 km / 12 months
>> 2. long-life 50000 km / 24 months
>> 3. normal 15000 km / 12 months
>> Tarp long-life ir normal tepalų kainos skirtumas tik simbolinis.
>> Kuris variantas sveikiausias varikliui? Per metus bus nuvaziuojama
>> ~10kkm, variklis WV 1,9 TDI PD 96kw 
> 
>