Dar toks klausimas. Ar gali but kad ta klaida meta del ismetimo sistemos nesandarumo? Nes kazkaip lyg sutapo, kad atsirado klaida ir atsirado toks girdimas snypstimas ( lyg prie " kelniu" kazkur kiaura) staigiai akseleruojant. "Alpa" <aaa@bbb.lt> wrote in message news:molvcm$lbh$1@trimpas.omnitel.net... > Pagal ji skaiciuojamas DPF uzsikimsimas,jam sugedus regeneracija > nevyksta.Keisti davikli tokiu koks priklauso ir ji adaptuoti,jei rekes > atlikti regeneracija > > > > > 2015.07.21 19:49, kastisv rase: >> ne jis atsakingas uz regeneracija? >> >> >> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message >> news:molqle$k0l$1@trimpas.omnitel.net... >>> greiciausiai daviklis triju laidu sugedo. Su B raide turetu buti. >>> Kurmis >>> >>> "kastisv" <zoro@zoro.lt> parase naujienu >>> news:molqc6$jub$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki. pradejo pastoviai lyst tokia va klaida. vag'o 2.0 tdi MNN >>>> motoras. Kas sugedo? >>>> >>>> Address 01: Engine Labels: None >>>> Control Module Part Number: 03G ABT 056 M HW: 03G 906 021 AB >>>> Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG A338 >>>> Software Coding: 0050078 >>>> Work Shop Code: WSC 01286 386 08256 >>>> VCID: 69D3CC004062FD6 >>>> 1 Fault Found: >>>> >>>> 001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) >>>> P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent >>>> >>>> Readiness: 1 1 0 0 0 >>>> >>>> Dekui kas parasys I tema. >>>> >>>> Kastis >>> > > > --- > Sis elektroninis laiskas patikrintas del virusu Avast antivirusines > programines irangos. > http://www.avast.com >