Viskas originalu, netgi prieš atvežant iš Prancūzijos pas dylerį pagal kažkokią akciją, ten visas aptarnavimas su diržo keitimu padarytas... O dar dėl važiuoklės, tai nereiškia kad ji kieta ar dar kokia nors, tiesiog mašina šokčioja nuo menkiausių duobelių, kaip ten jausis kas nors kitas, nzn. bet mane tai erzina :) Exo "CodeC" wrote in message news:mr4lru$kki$1@trimpas.omnitel.net... aisku. o tai ratai, padangos - kokie? vaziuokle visa originali? kazkaip keista, arba gal tiesiog 'normalios' vaziuokles savoka tu skirtingai supranti 'po viso gyvenimo su mersu' :) On 2015.08.20 16:46, Exo wrote: > bagažinė atsilenkia į dvi dalis, bet yra du reguliuojami dugnai tai realiai žiauriai patogi feečia negaliu atsidžiaugt šituo. Ant apatinės dangčio dalies aš pats sėdžiu dažnai, nieks lūžti nesiruošia... O pakaba, nu su karieta pavažinėk, tai va taip ir su šituo, šokčioji nuo menkiausių duobelių... > > Exo > > "CodeC" wrote in message news:mr4ld8$kda$1@trimpas.omnitel.net... > > o bagazine pilnai (ne dalim) i virsu visa pasikelia ar ne? > kanors sunkesnio padejus ant apatines dalies atverstos, nenulush nx? > 'vaziuokles nera' - su kuo cia mazdaug lyginant? kazkokia > juntamai/zenkliai prasta savo klasej? gal ratai r18 ? > > On 2015.08.20 16:26, Exo wrote: >> Atsiliepimai tokie savotiški (turėk omenį jog aš visą gyvenimą iš esmės tik MB vairavau). >> >> Kas patinka - tai kad jis europietis, t.y. visi navarotai veikia europietiškai, o ne gaidiškai (japoniškai). Pvz. visi langai pilnai automatiniai ir mygtuko judėjimo atstumas (nuo apačios iki viršaus) yra ne per mažas, iš esmės eliminuoja galimybe paspausti netyčia ne taip kaip reikia, netgi pačiose kvailiausiose situacijose. Magą galima įjungti ir palikti groti be raktelio jeigu nori, dar pusvalandį jis veiks. Išjungus degimą, dar minutę veikia visa elektronika, t.y. keleiviai gali uždaryti langus, kai tu išjungi degimą. Vidaus interjeras iš pakankamai kokybiško plastiko, garso izoliacija tikrai labai nebloga su taburetiniu kaškajaus plastiku net nėr ką lygint. Sėdynės, nu žiauriai gerai 10val. iki Berlyno prabėgo akimirksniu. >> Vadelioju 1,6 dyzelį - robotą. Su naujausiu softu važiuoja visai normaliai, bet jei yra pasirinkime tikras automatas, tai jamčiau tik jį. Realios kuro sąnaudos 10-12l mieste, trasoj 5-6l. Pakaba - važiuoji kaip karietoj, tikrąja ta žodžio prasme, ta prasme totalus gaidys... :) >> Nu ir pabaigai - ar dar kartą imčiau? Su tokiu biudžetu - tikrai taip. >> >> P.S. Servisas kaip supratai, toks pat kaip ir mersų, t.y. jo nėra :) >> >> Exo >> >> >> >> "RA PC" wrote in message news:mr4i74$ij1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> žiūrinėju tokią (p3008) sau nusipirkti, įdomu, kokie savininko atsiliepimai. >> dyzelis/benzinas? automatas/mechanika? >> >> >> "Exo" wrote in message news:mr18t1$14c$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nuvariau savo p3008 į pas atstovus, sakau kartais tamposi gazuojant (tipo >> tiek stovint, tiek važiuojant)... žinot ką atsakė? :) "Prisijungėm kompą, >> klaidų neradom, perrašėm variklio ir dėžės softą, o daugiau tai nežinom..." >> >> >> Exo >> >