Tai gal lyginkim vienas prie 3 atmosferų, kitas visai nepripūstas? Ar vienas su 10 keleivių, kitas be? Sutinku, nebent gumos mišinys gali smarkiai skirtis. news:msrn8a$crm$1@trimpas.omnitel.net... >O jei slėgis tose pačiose padangose skirsis du kartus niekas nepasikeis? > > "Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message > news:msrmoo$cdn$1@trimpas.omnitel.net... >> Grįžkim prie klausimo pradžios - kaip to paties diametro padangos (tavo >> formulėje - pilko rato) pakeitimas kita tokia pat, tik kitos firmos, paveiks >> formulės rezultatą? Jei kelio nepapilsim smala, t.y. jis išliks tas pats? >> >> $3@trimpas.omnitel.net... >>> anot tavęs, padanga rieda be pasipriešinimo? >>> >>> On 9/10/2015 1:26 PM, Vytenis P. wrote: >>>> Na tai viskas tvarkoj - trinties koeficientas mažesnis, negu pakankamas >>>> pilnam sukibimui, rato atveju reiškia prabuksavimą. Didesnis šiuo >>>> atveju nekeičia nieko. Čia ne šliaužimas, kur trintis stabdo. >>>> >>>>> Trinties koeficientas, jei teisingai atsimenu. >>>>> >>>>> "Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message >>>>> news:msrfcr$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tokios sąvokos visoje fizikoje nėra, ką jau apie vadovėlį kalbėt :) >>>>>> >>>>>>> Reik�jo fizikos pamok� nepraleidin�t :)) >>>>>>> >>>>>>> "Vytenis P." para�� naujien� news:msrcpn$4s1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> O kaip suprast "padangos pasiprie�inimas jud�jimui"? Prabuksuoja? >>>>>>> Guma tiek mink�ta, kad kaskart ka�kiek prasisuka? :) >>>>>>> >>