> Bazaras apie tai, kad uz tos "apynaujes" auto kaina galima nusipirkt > juzinta bet zymiai komfortabilesne masina kuriai tai irgi nenutiks. idomumo delei ilindau I herzt.lt - tai pigiausias vairantas (polo) 32Eur dienai, jei bent kiek didesne (focus) - jau 40 eur, is viduriniu -50Eur dienai. Draudimas (kasko) - dar ~20 Eur dienai - nu zodziu ne toks jau pigus malonumas, turint omenuj kad auto reiktu paimti ir priduoti is ju ofiso kurc dar nusigauti reikia. > Kaip antai: kadangi per pirmus 3-5 metus masina praranda apie 50% savo > vertes, tai uz pliko-nuogo krepso kaina gaunasi gerai prikimsta keliom > klasem aukstesne karieta su metu arba dvieju garantija. Tokia pat kaip ir > naujai masinai. Islaidos +/- tos pacios, o juzinimo expyriencas jau visai > kitam lygyje. 50% tai cia jei parduoti nori, o va jei nupirkti - tai jau kiek kita matematika, bent jau LT rinkos salygomis. ir tenka pirkti tai kas yra, o ne tai ko noretum. Taip ir prisimenu paskutini vizita I molerio aikstele - norimo modelio - taip ~20 vnt stovi. 4-5 metu, Kaina visu panasi. Kokie 8vnt pliki trendline silpni benzinai, bet su rida iki 100kkm ir gera kebulo salono bukle, bet kad nauji jie negausiai kainavo, tai pardavinejami uz 60-70% naujo auto kainos. Nu arba uz tiek pat pinigu ten pat buvo ir dyzeliu, su svilpukais ir varpeliais, bet du trecdaliai is ju turejo kebulo defektu (smulkiu - tai ibrezimas per puse sono, tai bamperis pabruzintas, tai saip koks nubraukimas ar pabraizymas), pas dazna ir salone trukumu buvo - masina lyg ir gera, bet vaizdas lyg ant sedyniu bulves butu veziotos is bulviakasio, pas dazna dar ir variklis ne itin graziai dirba - tai pasipurtydamas, tai isvis sunkiai kuriasi. Nu kitais zodziais stipriai drozti su 150-250kkm ridom - tie tikrai, gal ir uz 40% kainos buvo pardavinejami, ale su nauja auto ju ne istolo neina lyginti, jau vien is to kaip durys darinejasi.