"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote: > > Tarkim, babinos luzinejo fordui, kurio variklis lygiai taip pat valgo babinas ir jaguare gyvendamas. Bet kazkaip pakeiciau tris is sesiu ir viskas baigesi > Akivaizdi problema: arba gamintojo jau kostruojant nutaupyta > (nepatikesi, bet teorineje auto projektavimo literaturoje pabreziama, > kad nenaudotini brangus industriniai sprendimai, viska reikai daryti kuo > pigiau...), arba babinu gamintojas gamina nekokybiskai, arba kazkas > laiku nekeicia zvakiu :-)) Truputi dirbau prie gamybos, prisiziurejau priimtinu savikainos/pardavimo kainos santykiu. Smaguma siaip. Sprendziant is atsiliepimu apie tu varikliu veikima, pirmas punktas "valid". Trecias greiciausiai irgi ;-) > > Ai nu tai nurasykim viska fordui. Jis dar ne to girdejes, istvers > Ai, ar apie forda. Nusipirko ofisas pries pora trejeta metu ford > tranzinta. Tik pasibaigus garantijai (biski virs 100tkm) uzkale > variklis... (kai geriau pasidomejo, tai ne ne vienam ir ne dviem to > modelio variklis yra uzkales apie 100tkm :-)) ) Bet ir kaip jis gali > neuzkalti, jei gamintojas nurodo tepala keisti kas ... 50tkm :-)) Va, > prie ko priveda konkurencija (galima konkursuose rastyi, kad laaaabai > mazi tech aptarnavimo kastai - tepalas kas 50tkm) Per savo ~10 metu amerikonisku fordu (Explorer+Escape) patirti galiu pasakyt, kad tai kantrus kuriniai. Ne pakyleti, ne rafinuoti - bet kantrus. > Dar atsiminiau - draugo pirktam is salono pries 6 metus volvo v70 > dyzeliui turbina parejo kazkur prie 70tkm, bet pasibaigus garantijai > pagal metus... Darboviete pirko nauja Legacy Outback (veiksmas apie 2000+). Per kelis metus parejo automatas, kondiske, dar kazkas itin brangaus remontuoti. Vairuotojas buvo toks ne itin soferis, nu bet automatas, c'mon. Paskui buvo keletas passat'u su parejusiom turbinom per 20 kkm, dar ten kazkas. Kur ritasi pasaulis... S.