pirmiausiai reiktu tikrinti tepalu kieki dezeje. dar variklio ir dezes pagalves paziureti, gal variklis smukcioja ant pagalviu ir taip prispaudzia pusasius. reiktu atkreipti demesi i variklio pagalves kronsteina. nes per ji variklis prisukamas prie pagalves dviem ilgais vaztais. sriegiai megsta issimalti del murziu nekompetencijos (varztu fiksavimo klijai ir niutonai pagal biblija). senesnio modelio versijose buvo bedu su troseliais ir permetimo mechanizmu, sitas nuo 2002 lyg sutvarkytas. tad neturetu mechaniskai strigti pats perjungejas dezeje. is esmes ta skoda tai ketvirtas guolis. jei ko reik imi nuo 99 ar 2000 metu guoliuko. tai viskas sueis, na galima ir nuo naujesniu metu, bet tuomet reiktu ziureti 66kw versijos donorus. Kurmis "gopenzo" <netikras@jamailas.lt> wrote in message news:mvaql7$9pj$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki, > > skoda fabia 2004 1.9 TDI > > vakar vilnius-kaunas, prie kauno pajaučiau tokius reikalus: > 1. važiuojant sunkiai jungėsi 3-4 pavaros, 5 jungėsi normaliai. > 2. važiuojant ant 4 pavaros, atleidus gazą (kai variklis kažkiek stabdo) > atsirado kažkoks nežymus garsas. > 3. galiausiai sustojus su užvestu varikliu nebegalėjau įjungti jokios, > nepamenu ar ir penktos. > 4. nežymioj įkalnėj sustojus nebegalėjau išjungti pavaros, padėjo > stumtelėjimas į priekį. > 5. pradedant važiuot ant pirmos pavaros toks jausmas, kad pradžioj mašiną > kažkas prilaiko, sunku pradėt važiuot. > > bajeris tame, kad šiandien ryte pabandžius junginėt pavaras, pabandžius > važiuoti viskas tvarkoje. bėgiai junginėjasi, važiuoja. ir nebežinau kas > kaltas - ar sankaba ar greičių dežė. ir išvis - sekmadienį reikės grįžt į > vilnių :/ > > galit paburt ką nors? > > > >