Tema: Re: antifrizas II
Autorius: board
Data: 2015-10-15 19:59:41
Koki reiketu pilti i BMW E36 su M52B20 benzininiu motoru? Nerandu koks 
rekomenduojamas


"Bomanz"  wrote in message news:mvoaec$bq2$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.10.15 14:17, 0.5 B wrote:
> tai kaip ten yyr su tom spalvom? Smile
> pas mane Neste oranDžinis, ką ant jo galima pilt?    ant dangtelio jokio 
> G12
> neparašyta, tik 710 ant kito dangtelio, alia anas tepalui musiet Winking 
> smile
> o jei keist viską, yra koks skirtumas, kokį bizalą pilt?  [auto 97 
> cviekas]   Nu
> kad nesugriaužtų variklio blokų ir kitų radiJatorių Smile
> sank ju muchas grazias

Bendrai paėmus tai yra antifryzai "silicated non-OAT" (Volkswagen G11), 
"OAT"
(VW G12) ir "silicated HOAT with sebacic" (VW G12++).

G11 su G12 maišyti negalima. Vienas kitam kenkia. Keičiant tipą būtina 
praplauti
aušinimo sistemą.

G12++ galima maišyti ir su G11 ir G12, bet dėl visa ko nerekomenduojama.
G11 reikia keisti kas 2 metai, G12 keisti kas 5 metus.

Į automobilius kuriems buvo galima pilti G11 lyg ir galima pilti G12, G12++.
Į automobilius kuriems reikia pilti G12 draudžiama pilti G11.

Suderinamumo lentelė čia: http://www.cabby-info.com/cooling.htm .

G11 ar G12 pirkčiau DAC, G12++ iš Rimtomos, nebaisiai kainuoja. Jei ant 
bakelio
Gxx nėra, tik "tinka visų automobilių aušinimo sistemoms"- tokio nepirkčiau.
Rusai prieš kažkiek metų tyrė pas juos parduodamus antifryzus, rezultatas
liūdnas, dauguma neatitinka reikalavimų, kai kurie ėsdino metalą kaip 
silpnos
rūgštys. Buvo skundų ir Lietuvoje kai atšalo iki -25'C, kad kažkokie 
noneiminiai
"-40'C" antifryzai užšalo.

Lyg ir viskas.