Dar kartą, lėtai: 125kw 350/1750 103kw 320/1750 Tai kurioj ten vietoj 103 geriau valina prie žemų? Blet blet dainiušai, jau pagatavas keliais griūt, net ir kažkokio neegzistuojančio kaimyno "pavyzdį" į temą įtraukei, kad tik savo klaidingus įsitikinimus pateisint. 2015.10.21 20:17, Dainiushas rašė: > prasmė ta, kad 103 geriau reaguoja į gazo paspaudimą mažuose sūkiuose. > Nes turba mažesnė ir torko maksimumas kiek žemiau. Čia kaimynas A4 125kW > nusipirko tai prašė pavažiuot ar nesugedus, nes nu tikrai vangoka > mažuose sūkiuose. Kai jau užpučia - peša gerai. > > On 2015.10.21 19:16, spakainas wrote: >> O prasmė? Sąnaudos tai vienodos, ar net mažesnės 125. Čia nebent jei 103 >> ženkliai pigesnis/gyvesnis/geresnės komplektacijos. >> >> 2015.10.21 16:43, Dainiushas rašė: >>> tai ką ir sakau, kad 125 reikia sukt. Realiai tai 103 per akis jei >>> autostradom nelakstyt kosTminiais greičiais. >>> >>> On 10/21/2015 4:03 PM, spakainas wrote: >>>> Na nežinau kaip ten pas 103 kw su turbolagu, bet bent jau 2010 superbe >>>> tas 125kw varikliukas visai pusėtinai sukasi. Toks vaizdas, kad apsukas >>>> jis mėgsta, ir pavarų (mechanika) santykis padarytas taip, kad gana >>>> aukštom apsukom nuolat važinėji, turbo lago kaip ir nebaisiai yr. Bet >>>> čia jei važiavimo stilius ne pencinyko ir tapkė kiek smagesnė. Man >>>> visai >>>> patiko. Na ir deklaruojamos sąnaudos mažesnės nei 103kw. >>>> >>>> 2015.10.21 15:30, Dainiushas rašė: >>>>> būtyent kuo? turbolagu ir nevalu mažom apsukom? >>>>> >>>>> On 10/21/2015 3:16 PM, Kurmis wrote: >>>>>> sitas gersenis nei 103 >>>>>> Kurmis >>>>>> >>>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:n07v9f$sth$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki druti, >>>>>>> >>>>>>> Kas cia per zveris? Gyvena 2007m. Pasate. Ar labai >>>>>>> problematiskas? Ar >>>>>>> cia jau ne PD, bet CR? >>>>>>> >>>>>>> E-Zyz >>>>>> >>>>> >>> >