siaip jo. tiek numyne fokuso lygio kibirai yra vientisa problema. is kitos puses, vaziuojant 3-4kkm per metus is reikalo (ne del kaifo) kazkas labai naujo ir brangaus neapsimoka. nes nespesi tepalu pakeist, o nuvertes tris kartus. siulyciau koki nors 'paprastesni' kad ir senesni truputi bet zymiai maziau nuvaziavusi kibira. pvz koki getz, clio ar panasiai. iki 100kkm ridos. On 2015.10.23 20:32, pVytautas wrote: > Mano kuklia nuomone fokuso su 180kkm pirk nederetu nei bendzo nei dyzelio. > Nes paprasciausiai tai neremontuojami auto. > Fordo vairuotojas dziaugiasi 2 kartus 1 -pigiai nupirkes 2 - atsikrates. > Gal kam sekasi o man prisiminimai nekokie arba lukesciai buvo per dideli. > > > "Karksiu" wrote in message news:n0dpaj$bpu$1@trimpas.omnitel.net... > > Renkuosi nedidelį nebrangų automobilį, nusižiūrėjau du Fokusus, vienas su > dyzeliniu 100 kW varikliu, kitas su benzininiu 74 kW varikliu. Dyzelinis > 600 > eurų brangesnis (2800 e), benzininis 2300 e. Kurio eksploatacija pigesnė? > Abu nuvažiavę apie 180 000 km, dyzelinis metais naujesnis. Kokie argumentai > būtų už vieną ar kitą? Turėjau seną Focus (MK1) su 85 kW benzininiu > varikliu - labai brangu su tokia važinėti, apie 8 - 9 litrus ėmė 100 km > kelio.