labai teisingai. turejau ir tokia, ir tokia, ir kruva analogu, bandziau grynai is neutralios pozicijos, o man kazkas savo isitikimus ir empirika kisa. shudinas reikalas, tik klavos resursa gadinu "smile" parašė naujienų news:n12cpk$h8a$1@trimpas.omnitel.net... sunku, kai reikia vis už savo įsitikinimus kovot ir kitiem savo teisybę įrodinėt, ania? :) tas Ego labai alkanas padaras ;) "Tomas" wrote in message news:n12ca0$h49$1@trimpas.omnitel.net... visa sita kazkur girdejau. oh wait... chrestomatiniai kompleksuotu koriejieciu autopromo apologetu, neiperkanciu to pacio Touarego, paistalai. nieko asmenisko. Tik praktiniai potyriai, beje, priesingai emocionaliai rasliavai. Apie variklio elastinguma ir kuro iseiga noreciau daugiau isgirst. "Oiu586" parašė naujienų news:n1263a$foj$1@trimpas.omnitel.net... Jeigu nėra praktinių potyrių, belieka lyginti specifikacijas. Tuomet pasižiūrėkite bent jau variklio elastingumą ir kuro išeigą, kainą bei garantiją pamatysite, kad korejiečių absoliutus dominavimas Europoje yra dėsningas ir nepaneigiamas jau 3 metai. Visokie emocianalūs užgauliojimai alia kibiras, 93 salonas kita vos ne rasistinė panieka, nieko doro neduoda. http://left-lane.com/car-sales-europe/car-sales-segments/large-suv-segment/ On 10/31/2015 10:54 AM, Tomas wrote: > nuo to jos geresnes nepasidaro. Sitie skaiciai nieko nesako, ka cia > noretum irodyt, LC ir Cheroky statyt salia tai bbd > > kas man paliko ispudi paskutinej kartoj, tai is atlieku surinkti > salonai, '93 Escorto lygio. > Pries tai ejusi Santa siaip normali masina bendram kontekste, neskaitant > shudino prefacelift 2.2 dyzelio, Sorento biski tokia taporna pasirode.