Tai kad yra tų tarpų, dabar tai ypač jaučiasi, kai dienos trumpesnės. O dėl perjunginėjimo - pats auto jas perjungia, problemų lygiai nulis. 2015.11.03 11:04, KEdas rašė: > Aš tai nelabai suprantu kaip LT apskritai ilgąsias galima naudoti. Juk > sunku surasti tarpą, kai niekam netrukdytum su savo ilgosiomis, nes > eismas per intensyvus. O jei ir surastum kelių sekundžių tarpą, tai negi > neatsibostų šviesas perjunginėti? > Aš nebepamenu kada važiavau su ilgosiomis. > > budulis vulgaris rašė: >> 2015-11-03 06:53, Aras rašė: >>> Retokai tamsoje važinėju, bet tai, ką mačiau Švedijoje, mane >>> nustebino - ilgas perjungia likus maždaug 200 metrų. Ir pokui jiems >>> ką tu ten mirksi. Pamąsčiau, gal ir teisingai - jei lempos >>> sureguliuotos, tai nieks ten ir neakina. Ne taip, kaip pas mus - už >>> kilometro jau mirksi, kad akina. >> >> Šiaip man irgi nesuprantamas lietuvių begalinis noras perjungti ilgas >> už puskilometrio. KET šiaip jau šneka apie 150 m. >> >> Po to dar yra toks kelias kaip Vilnius Ukmergė, kur priešpriešinės >> krypties važiuojamosios dalys yra labai toli viena nuo kitos. KET >> formaliai reikalauja ilgas perjunginėti, o realiai tai ten ilgos >> visiškai neakina. >> >