Jei kalbam apie NOx, tai kiek zinau jie susidaro naujuose varikliuose labiau, nei senuose. Net tikrina kai kurie taip, jei jauciasi azoto oksidu kvapas, reiskia variklio gera kompresija. Mirstant varikliui azoto oksidu turetu mazet, bet atsiranda kitos blogybes, kaip tepalo deginimas ir t.t. "etikmat" <no@email.com> wrote in message news:n1fv1u$qf3$1@trimpas.omnitel.net... > pas amerikonus 10 kartu grieztesnes normos, todel ir isterika > > pas juos leidziama 0.043 g/km, ismatuoto passato buvo 0.34-0.67 g/km, kas > atitinka euro 3. euro 4 leidziama 0.25 - 0.5 g/km. taip kad jei tavo auto > senesne nei 2000 (euro 2), tai tersia daugiau negu skandalingieji wv tdi > > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:n1et8n$3hl$1@trimpas.omnitel.net... >> nebūk tikras, kad liečia NOx >> >> On 11/5/2015 8:29 AM, Sail wrote: >>> Nereikia pizdelint. Bet kuris is mano naudojamu automobiliu prisideda >>> prie >>> aplinkiniu astmos kartais daugiau, nei apynauji vw su lievu softu. >>> >>> Nes visi mano automobiliai is praejusio tukstantmecio. >