Tai aišku kas esso JGC! O jeigu imant domėn kad su jazzu iš miesto neišvažiuoji, ir pisimasis bus maždaug prie ncape vertinamų greičių, tai aišku - jazze. Vat audinė yr didesnė, ji skirta labiau užmiesčiui, gali pistis ir didesniu greičiu. Aš dar kitaip paklausiu - jei kalsis minėta A4 ir analogiškos masės volvo - kurioj pats sėdėtum? Kaip blet didesnė ir sunkesnė auto gali rodyt prastesnius rezultatus? Nu supiso kažką audi, praleido, tau taip sunku tai pripažint? 2015.11.06 09:34, Dainiushas rašė: > aš dėl aiškumo paklausiu "iš kito galo", paskui patęsim diskusiją apie > techninius dalykus. Pisasi ragai A4 ir Jazz'as - jei galėtum rinktis > kurioj sėdėt, kurią rinktumeis? > > On 11/6/2015 9:27 AM, spakainas wrote: >> Tai taip ir nesupratau - testai nelabai kokie, bet saugumas labai geras? >> Tu į apple fanbojų panašus daraisi :-) >> >> 2015.11.06 08:46, Dainiushas rašė: >>> On 11/6/2015 8:33 AM, spakainas wrote: >>>> Tai sakai tie testai - konkretus bullshitas? >>> >>> tikrai tikrai taip sakiau? ;) >>> >>> Aš tai labiau sutikčiau su >>>> icetomo nuomone, kad audi kažką pražiūrėjo biškį. >>>> >>> >>> gal pražiūrėjo. o gal krūtinė taip gavosi, nes kitu atveju blogai gavosi >>> kažkur kitur. Gi pats supranti, čia rezultatas tik prie vieno sąlygų >>> rinkinio, panašiai kaip deklaruotos kuro sąnaudos - skirtingus karučius >>> palygint gali, bet to paties priklausomai nuo sąlygų gali skirtis 2x. >>> Dar vienas niuansas, kaip važinėjantis automobiliu, nuoširdžiai >>> nenorėčiau, kad visos pastangos gerinant jų saugumą būtų nukreiptos >>> išskirtinai maksimaliam EURONCAP įvertinimui :). >>> >