Maskvoje vienas pilietis aiškinosi, kodėl BMW variklių žiedai prikepa nenuvažiavus 100Mm, nors į variklį pilama tik specifikacijas atitinkanti alyva. Kartais tik originali iš atstovo. Jo išvada: API specifikacija praktiškai nieko nereiškia, SM/SN iš viso turi maždaug dvigubai mažiau priedų nei SL, kitaip tariant SM/SN (A3/C3) ne geriau saugo variklį, bet geriau saugo katalizatorių. Kai 1ltr tepalo 1000km automobilio gamintojo nuomone yra norma, katalizatoriui tepalo sudėtis iš tiesų tampa svarbi :) Prikepusių žiedų atveju svarbiau ar alyvos priedai neiškrenta netirpiais drebučiais kai alyva pakaitinama iki 400'C. API reikalavimuose tokio testo nėra. Linkas čia: http://bmwservice.livejournal.com/ . On 2015.11.09 17:55, Egspertas.eu wrote: > Tai man taip eolte kaune pardavejas turbo benzinui, pasiule visai kitokiu > specifikaciju dyzelinio pirkt, mol visiems tinka. > > "Kicker" <Kicker@asd.lt> wrote in message > news:n1pd79$mdv$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> servise supylë á benzininæ auto dyzeliui skirtà tepalà (bent jau ant >> bonkës raðo kad only for diesel), tepalas shellas, 5w40. Geriau pakeisti >> ar px? Servisas toli, virð 200km, tai nesinori mint atgal. >